Управління ЖКГ
Субота, 18.05.2024, 08:14
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Рішення виконавчого комітету » 2011

12.01.2010р. №35
20.01.2011, 10:48
Про роботу комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція»

Заслухавши звіт начальника комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ: 

1.Визнати недостатньою підготовку начальника комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція» до звіту про роботу підприємства. 

2.Визнати роботу комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція» неефективною. 

3.Комунальному підприємству «Адміністративно - технічна інспекція» передати майно, надане йому згідно рішень виконавчого комітету від 18.06.2009р. №893 «Про передачу на баланс будівлі комунальної власності за адресою вул. Родини Барвінських, 4» та від 22.07.2009р. №1310 «Про передачу на баланс спеціальних конструкцій для розміщення соціальної реклами», розпорядження міського голови №230 від 22.07.2009р. «Про передачу на баланс майна комунальної власності» на баланс управлінню обліку та контролю за використанням комунального майна. Передачу оформити документами згідно вимог законодавства. 

4.Відділу внутрішнього аудиту провести перевірку діяльності комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція». 

5.Заступнику міського голови-керуючому справами О.І.Степанюку:

5.1. Звернутися до прокуратури м. Тернополя та контрольно-ревізійного управління щодо перевірки діяльності комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція».

5.2. Підготувати проект рішення міської ради про ліквідацію комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція».

5.3. Вжити заходів для передачі функцій комунального підприємства «Адміністративно-технічна інспекція» відповідному структурному підрозділу міської ради. 


6.Заступнику міського голови з фінансових питань В.О.Остапчук підготувати пропозиції щодо здійснення видатків на утримання газети «Тернопіль вечірній».
Додав: Admin |
Переглядів: 419 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0