Управління ЖКГ
Вівторок, 22.08.2017, 11:59
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Обслуговування та ремонт житла
3. Благоустрій
4. Бродячі тварини
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Вивезення ТПВ
8. Екологія
Всього відповідей: 2
Головна » 2014 » Грудень » 8 » Міська влада закликає тернополян повідомляти про проблеми через платформу «Відкрите місто»
22:05
Міська влада закликає тернополян повідомляти про проблеми через платформу «Відкрите місто»

Уже 20 днів тернополяни можуть повідомляти органи місцевого самоврядування про актуальні проблеми у місті через онлайн-сайт «Відкрите місто».

«Ця платформа дає можливість жителям зафіксувати будь-яку проблему у Тернополі та відправити її на сайт http://opencity.in.ua, звідки звернення потрапляє до виконавця, - розповідає міський голова Сергій Надал. - Важливим є те, що користувач може напряму спілкуватись з виконавцем та, у разі потреби, повторно відкрити заявлену проблему».

Наразі сайт у Тернополі працює уже 20 днів, з яких перші два тижні - у тестовому режимі. Станом на сьогодні на сайті зареєструвалося 314 користувачів, з яких 304 активні, 5 неактивні та ще 5 відключені. Зі сторони виконавців зареєстровано 39 організацій – це структурні підрозділи ТМР, комунальні підприємства, а на початку грудня були додані ще лікувальні заклади та ЖЕКи.

«Сайт створений в першу чергу для того, щоб оперативно інформувати місцеву владу про проблеми та швидко їх вирішувати, - пояснив помічник міського голови Максим Черкашин. - Інформацію про проблему мешканці розміщують самостійно, перед цим потрібно лише зареєструватися. Сьогодні на розгляді перебуває 62 звернення, з них 34 закритих, 15 в роботі та 13 відкритих, тобто таких, які ще не прийняті в роботу,

Найпершу проблему, яку вирішили завдяки платформі – це відсунутий каналізаційний люк на вулиці Соломії Крушельницької.

«Платформа «Відкрите місто» доповнює ті інструменти, які вже є на сьогодні – сайт міської ради з рубрикою «Питання-відповіді», сайт міського голови Сергія Надала з можливістю залишити скаргу чи прохання, сторінки відділів та управлінь в соцмережі FB та інформаційно-довідкова служба міської ради 15-80. Це полегшує комунікацію між працівниками ради та громади і дозволяє швидше вирішувати проблеми, - додає Максим Черкашин. - У свою чергу мешканцям потрібно також розуміти, що платформа «Відкрите місто» - це лише інструмент комунікації між мешканцем та виконавцем і не завжди проблеми можна вирішити одразу, наприклад такі, як ремонт доріг чи будинків».

Переглядів: 724 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0