Управління ЖКГ
Четвер, 19.10.2017, 06:24
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Обслуговування та ремонт житла
3. Благоустрій
4. Бродячі тварини
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Вивезення ТПВ
8. Екологія
Всього відповідей: 2
Головна » 2013 » Вересень » 12 » Що найбільше турбувало тернополян у серпні?
09:24
Що найбільше турбувало тернополян у серпні?
Упродовж серпня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 887 звернень мешканців (відповідно 51 та 836 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 3 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на вул. Калинова,46 (м-р-н.Пронятин) низький тиск подачі води був зумовлений несправністю запірної арматури на водопровідній мережі. Після ремонту засувки на водопроводі тиск нормалізувався. У провулку Дівочий,22 низький тиск подачі води був зумовлений несправністю вентиля на вводі. Після ремонту вентеля тиск подачі води нормалізувався. На проспекті С.Бандери, 92/27 низький тиск подачі води спричинили перебої електроенергії, внаслідок яких виключилися насоси підвищення тиску. Після ввімкнення насосів — тиск подачі води нормалізувався.


32 звернення тернополян пов’язані з незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.


415 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
437 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках було своєчасно виконано ремонтно-профілактичні роботи.
Переглядів: 188 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0