Управління ЖКГ
П`ятниця, 29.03.2024, 14:33
Меню сайту
Календар
«  Вересень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » 2013 » Вересень » 25 » Скарги на роботу ЖЕКів у міськраді приймають волонтери
17:48
Скарги на роботу ЖЕКів у міськраді приймають волонтери
За розпорядженням міського голови усі ЖЕКи Тернополя перевірятимуть з 16 вересня по 30 жовтня цього року. Під час двомісячника «Чистий під’їзд – чисте місто» працюватиме спеціальна комісія. Очолює її заступник міського голови Владислав Стемковський. У складі також - начальник управління ЖКГ, благоустрою та екології Микола Лесів, начальники підрозділів даного управління, а також депутати комісії з питань житлово-комунального господарства.

Одним з напрямків по перевірці роботи ЖЕКів у Тернополі є аналіз скарг тернополян. Поскаржитись на роботу ЖЕКів може кожен за телефонами 1580 та 23-63-97. Скарги, що надходять, регулярно аналізують. Крім того, проведуть аналіз скарг у розрізі кожного підприємства, що надійшли на гарячу лінію з початку року до 1 вересня.

Вперше над цим працюватимуть волонтери. Їхня робота полягає в тому, щоб прийняти, зафіксувати та грамотно оформити скаргу. Далі зі скаргами в традиційній формі працюватимуть фахівці інформаційно-аналітичного відділу управління надзвичайних ситуацій (служба 1580).

Наразі у службі працює шість волонтерів. Всі вони виконують однакові обов’язки.

«Наше завдання прийняти скаргу, зафіксувати її та систематизувати. Далі працівники служби 1580 слідкують за розглядом скарги. Це досить цікавий, корисний досвід, робота з новими людьми, в новому напрямку, можливість бути корисними людям у вирішенні їхніх проблем, - зазначає волонтер, юрист за фахом Фелікс Слободян. - Звернення стосуються різноманітних проблем – квартир, під’їздів та доступу до них, прибирання території, гойдалок тощо. Це все треба систематизувати і грамотно подати. За зміну надходить від кількох до 30 скарг. Лінія набирає обертів. Люди дякують за надану можливість і активно користуються послугами волонтерів за телефоном 23-63-97 або безпосередньо звертаються на гарячу лінію 1580».

Під час запису скарг волонтери заповнюють спеціальну форму, де вказують вулицю, будинок, приміщення, телефон, дату, час та опис скарги. Серед обов’язкових пунктів – назва підприємства, яке обслуговує дану територію.

Працівники служби 1580 скарги на ЖЕКи аналізують щоденно. Враховують найважливіші критерії оцінювання: стан будинку, прибудинкової території, внутрішньобудинкових мереж (холодне та гаряче водопостачання, каналізація, електро- та газопостачання), дахів, підвалів, ліфтів, інтернет-зв'язок, вивезення сміття, озеленення та асфальтування дворів.

Аналізуючи звернення, зазначають проблему, через яку звернулися мешканці на гарячу лінію, та відповідального за її вирішення - ЖЕК. Таким чином формується список підприємств та визначається якість їхньої роботи. Загалом у зведеній таблиці фігурують назви усіх ЖЕКів, більшість з них у Тернополі – приватні. Найбільше за цей час люди скаржилися на стан будинку (22 скарги), прибудинкових територій (20 скарг), дахів (22) та електропостачання (15 скарг).

«Волонтерство» – це добра практика - як для мене особисто, так і для міської влади. Адже вона дозволяє залучати тернополян до роботи, що приноситиме користь місту. Крім того, це дає досвід спілкування з людьми. Перед тим, як шукати роботу після закінчення вузу, мені цікаво було поглянути зсередини, як працюють владні структури в місті. Це розширює світогляд, дає можливість не гаяти часу вдома, а бути корисним суспільству», - ділиться враженнями волонтер, туризмознавець Олена Гурєєва.

В тому, що волонтерство є вдалим способом збирання скарг на ЖЕКи у Тернополі, переконаний і міський голова.

«Завдяки волонтерам нам вдається без додаткових витрат зробити важливу ділянку роботи – зібрати та систематизувати скарги тернополян на роботу ЖЕКів. При тому не обтяжуючи працівників служби 1580, до яких і так звертаються тернополяни з усіх можливих питань, - зазначає Сергій Надал. – Крім того, волонтерство – це досить поширена практика у всій Європі, особливо під час масштабних, великих проектів, які вимагають багато затрат часу та людських ресурсів».
Переглядів: 713 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0