7 жовтня під головуванням міського голови Сергія Надала відбулася нарада за участю керівників комунальних підприємств, ЖЕКів, балансоутримувачів житлового фонду, управління ЖКГ. Хід роботи комісії по перевірці якості надання житлово-комунальних послуг, перебіг опалювального сезону, ремонті роботи в житлових будинках та на прибудинковій території обговорювали присутні.
Міський голова акцентував увагу на питанні контролю за усуненням скарг, які надходять від мешканців на «гарячу лінію» міськради 1580 та 23-63-97. Дзвінки приймають як відповідальні працівники мерії, так і волонтери. Аналізуючи звернення, зазначають проблему та відповідального за її вирішення - ЖЕК. Виконання скарг також щоденно контролюється.
«Дуже часто люди звертаються з проханнями, які не можливо оперативно вирішити, бо це потребує додаткового фінансування. Але звичайно є і проблеми, які ЖЕК може усунути самостійно, - зауважив Сергій Надал. – Щодня я отримую зведені дані про зміст скарг та стан їх виконання. Однак, аналізуючи звернення ми побачили, що деякі ЖЕКи звітують про виконання скарг формально, а насправді не усувають недоліків. Відповідно, сьогодні я дав доручення посилити контроль за роботою ЖЕКів. Ще цього тижня ми виберемо ЖЕК на який тернополяни скаржаться найбільше і я особисто перевірю його роботу. Після цього буде зроблено певні висновки».
Також на нараді йшла мова про зобов’язання усіх ЖЕКів оприлюднювати розрахунки квартплати та звіти про виконані роботи по кожному будинку.
|