Управління ЖКГ
П`ятниця, 17.05.2024, 12:02
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Рішення міської ради » 2010

04.12.2010р. 6/1/17
13.01.2011, 23:04
Про виконавчі органи та структуру міської ради

З метою удосконалення роботи виконавчих органів Тернопільської міської ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективної роботи, відповідно до статті 11, підпункту 5 пункту 1 статті 26, статті 54 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Тернопільська міська рада

ВИРІШИЛА:

1.Провести зміни у складі виконавчих органів Тернопільської міської ради.

1.1. Створити у складі виконавчих органів Тернопільської міської ради:
- Патронатний відділ
- Управління стратегічного розвитку міста
- Управління муніципальної міліції
- Відділ мобілізаційної роботи
- Відділ реформування житлово-комунального господарства
- Відділ автоматизованих систем управління.
1.2. Реорганізувати шляхом перетворення:
- Прес-служби міської ради у відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації;
- Управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів в управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
- Управління житлово-комунального господарства та екології в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
- Управління транспорту та зв’язку в управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
- Управління культури та туризму в управління культури і мистецтв;
- Управління праці та соціальної політики в управління соціальної політики;
- Управління сім’ї, молоді та спорту в управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму;
- Служби у справах дітей в службу у справах неповнолітніх та дітей;
- Управління квартирного обліку та нерухомого майна у відділ квартирного обліку та нерухомості;
- Відділу використання земельних ресурсів у відділ земельних ресурсів;
- Юридичного управління в управління правового забезпечення;
- Управління з питань надзвичайних ситуації в управління надзвичайних ситуацій;
- Відділу фінансового забезпечення у відділ обліку та фінансового забезпечення;
- Управління містобудівного та архітектурного комплексу в управління з питань містобудування та архітектури;
- Відділу кадрів у відділ кадрового забезпечення;
- Відділу господарського забезпечення у відділ матеріально-технічного забезпечення;
- Управління освіти в управління освіти і науки;
- Управління фінансів та бюджету у фінансове управління;
- Управління охорони здоров’я у відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення; 
- Відділу архівної справи і діловодства в архівний відділ;
- Відділу внутрішнього аудиту у відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами.

1.3. Реорганізувати шляхом злиття:
організаційно-інформаційного управління і відділу звернень та контролю документообігу та створення на їх основі управління організаційно-виконавчої роботи.

1.4. Реорганізувати шляхом поділу:
департаменту економіки, підприємництва та управління комунальним майном і створення з нього управління економіки, промисловості та праці

та управління обліку та контролю за використанням комунального майна

2.Затвердити заступників міського голови згідно з додатком 1 (додається).

3.Делегувати виконавчому комітету Тернопільської міської ради повноваження створити комісію з припинення департаменту економіки, підприємництва та управління комунальним майном, управління житлово-комунального господарства та екології, управління транспорту та зв’язку, управління культури та туризму, управління праці та соціальної політики, управління сім’ї, молоді та спорту, служби у справах дітей, управління освіти, управління фінансів та бюджету, управління охорони здоров’я, відділу архівної справи і діловодства та затвердити передавальні акти і розподільчі баланси.

4.Затвердити структуру виконавчих органів Тернопільської міської ради згідно з додатком 2.

5.Міському голові провести вивільнення працівників виконавчих органів у відповідності до чинного законодавства.

6.Затвердити загальну чисельність апарату ради та її виконавчих органів в кількості 354 одиниць.

7.Доручити міському голові впродовж місяця подати на затвердження Тернопільської міської ради проекти положень про виконавчі органи Тернопільської міської ради.

8.Після затвердження положень про виконавчі органи Тернопільської міської ради вважати такими, що втратили чинність рішення міської ради від 11.08.2006 року №5/1/11, від 20.10.2006 р. №5/3/3, від 24.11.2006 р. №5/4/5, від 24.11.2006 р. №5/4/18, від 05.07.2007 р. №5/11/8, від 18.10.2007р. №5/13/9, від 18.10.2007 р. №5/13/107, від 21.08.2008 р. №5/20/1 та рішення міської ради, якими затверджені положення про реорганізовані відповідно з даним рішенням виконавчі органи міської ради.

9.Встановити з 06 грудня 2010 року оплату праці міського голови згідно з додатком 3 (додається).
Додав: Admin |
Переглядів: 675 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0