Управління ЖКГ
П`ятниця, 17.05.2024, 15:03
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Рішення міської ради » 2011

05.01.2011р. №6/4/6
13.01.2011, 23:35
Про бюджет міста Тернополя на 2011 рік

Розглянувши подання виконавчого комітету міської ради, враховуючи пропозиції постійної комісії Тернопільської міської ради з питань бюджету та фінансів та відповідно до пункту 17 частини першої статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, міська рада ВИРІШИЛА:

1.Установити загальний обсяг доходів міського бюджету на 2011 рік у сумі 593207,1 тис.грн. Обсяг доходів загального фонду бюджету визначити у сумі 532170,5 тис.грн., спеціального фонду бюджету 61036,6 тис.грн., у тому числі бюджету розвитку 30170,0 тис. грн. (додаток 1).

2.Затвердити загальний обсяг видатків міського бюджету на 2011 рік у сумі 593107,1 тис.грн. , у тому числі обсяг видатків загального фонду бюджету у сумі 532070,5 тис. грн. та видатків спеціального фонду бюджету 61036,6 тис. грн. за тимчасовою класифікацією видатків та кредитування місцевих бюджетів (додаток 2) та головними розпорядниками коштів (додаток 3).

3.Установити розмір оборотного касового залишку бюджетних коштів міського бюджету у сумі 300,0 тис.грн.

4.Затвердити обсяги міжбюджетних трансфертів (додаток 4) на 2011 рік: - інші субвенції у сумі 620,0 тис.грн.

5.Установити обсяг повернення кредитів до міського бюджету у сумі 50,0 тис.грн. та надання кредитів з міського бюджету, у сумі 150,0 тис.грн. в 2011 році (додаток 5).

6.Затвердити перелік об’єктів (додаток 6), фінансування яких буде здійснено за рахунок коштів бюджету розвитку.

7.Установити обсяг резервного фонду міського бюджету на 2011 рік у сумі 200,0 тис. гривень.

8.Затвердити перелік захищених статей видатків загального фонду міського бюджету на 2011 рік за їх економічною структурою: - оплата праці працівників бюджетних установ ( код 1110); - нарахування на заробітну плату (код 1120); - придбання медикаментів та перев’язувальних матеріалів ( код 1132); - забезпечення продуктами харчування ( код 1133); - оплата комунальних послуг та енергоносіїв (код 1160); - поточні трансферти населенню ( код 1340); - поточні трансферти місцевим бюджетам (код 1320).

9.Затвердити в складі видатків міського бюджету кошти на реалізацію державних та регіональних галузевих програм на загальну суму 28392,2 тис.грн. (додаток 7).

10.Розпорядникам коштів місцевих бюджетів забезпечити у повному обсязі проведення розрахунків за електричну та теплову енергію, водопостачання, водовідведення, природний газ та послуги зв’язку, які споживаються бюджетними установами та укласти договори за кожним видом енергоносіїв у межах встановлених відповідним головним розпорядником бюджетних коштів обгрунтованих лімітів споживання.

11.Установити, що комунальні унітарні підприємства, які зареєстровані на території міста і належать до спільної власності територіальної громади міста та їх об’єднання і дочірні підприємства, що перебувають на загальній системі оподаткування, сплачують до загального фонду міського бюджету частину прибутку (доходу). Частина прибутку (доходу) сплачується до міського бюджету за результатами фінансово-господарської діяльності 2010 року та наростаючим підсумком щоквартальної фінансово-господарської діяльності у 2011 році у строки, встановлені для сплати податку на прибуток підприємств, і зараховується на відповідні рахунки з обліку надходжень до загального фонду міського бюджету, відкриті в органах Державного казначейства. Відрахування частини прибутку (доходу) здійснюється комунальними унітарними підприємствами, які належать до спільної власності територіальної громади міста та їх об’єднаннями і дочірніми підприємствами у розмірі 50 відсотків чистого прибутку (доходу), розрахованого згідно з положеннями бухгалтерського обліку. Розрахунок частини прибутку (доходу) подається до органів державної податкової служби у строки, передбачені для подання декларації з податку на прибуток. Інформацію про нарахування та сплату частини прибутку (доходу) вказані підприємства подають за підсумками 2010 року та щоквартально протягом 2011 року до фінансового управління Тернопільської міської ради.

12.Надати право фінансовому управління міської ради в процесі виконання міського бюджету, у виняткових випадках, за обґрунтованим поданням головного розпорядника коштів здійснювати перерозподіл видатків за кодами функціональної класифікації в розрізі економічної класифікації в межах загального обсягу його бюджетних призначень окремо по загальному та спеціальному фондах міського бюджету. Перерозподіл бюджетних призначень за кодами функціональної класифікації у межах загального обсягу головного розпорядника коштів міського бюджету, збільшення бюджетних призначень на видатки розвитку за рахунок зменшення бюджетних призначень по інших видатках споживання окремо по загальному та спеціальному фондах бюджету ( затверджених виконавчим комітетом за погодженням з постійною комісією міської ради з питань бюджету та фінансів ).

13.Надати право фінансовому управлінню міської ради: 13.1.Одержувати на договірних умовах короткотермінові позики в органах Державного казначейства України без нарахування відсотків за користування цими коштами для покриття тимчасових касових розривів міського бюджету, пов'язаних із забезпеченням захищених видатків загального фонду, у першу чергу на оплату праці працівників бюджетних установ та нарахування на заробітну плату, придбання продуктів харчування та медикаментів, оплату комунальних послуг та енергоносіїв. 13.2. В межах поточного бюджетного періоду здійснювати на конкурсних засадах розміщення тимчасово вільних коштів міського бюджету на депозитах з подальшим поверненням таких коштів до кінця поточного бюджетного періоду.

14.Зобов’язати фінансове управління при введенні в дію нової бюджетної класифікації внести відповідні зміни в додаток 1 рішення сесії.

15.Додатки 1-7 до цього рішення є його невід’ємною частиною.

16.Контроль за виконанням рішення доручити постійній комісії Тернопільської міської ради з питань бюджету та фінансів.
Додав: Admin |
Переглядів: 2018 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0