Управління ЖКГ
Субота, 05.07.2025, 21:34
Меню сайту
Календар
«  Лютий 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » 2012 » Лютий » 8 » КП «Тернопільводоканал» інформує
12:14
КП «Тернопільводоканал» інформує
Упродовж січня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 720 звернень мешканців щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

Серед них, 6 скарг на якість питної води - вулиці Чайковського, 39, Слівенська, 5, Лучаківського, 13, Старий Ринок ,3, Глінки, 2а, Шухевича, 10. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.

3 скарги стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме - вул. Броварна, 25 – низький тиск подачі питної води був спричинений пошкодженням у ніші підвального приміщення (роботи виконував ЖЕК); бульвар Д. Галицького, 1 - Бандери, 92 — відремонтовано насос на підкачці, вул. Рудницького,17 — відремонтовано запірну арматуру.

23 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www.vodokanal.te.ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші терміни.

Найбільше звернень мешканців - 363 - пов’язані із проханням прочистити дворову каналізацію. 325 звернень від тернополян надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди. Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.
Переглядів: 711 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0