Наше опитування |
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
3. Обслуговування та ремонт житла5. Водопостачання та водовідведення
Всього відповідей: 2
|
|
Головна » 2010 » Грудень » 4 » Рішення про виконавчі органи та структуру міської ради
19:27 Рішення про виконавчі органи та структуру міської ради |
На першій сесії Тернопільської міської ради прийнято рішення про виконавчі органи та структуру міської ради.
Так, з метою удосконалення роботи виконавчих органів Тернопільської міської ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективної роботи, депутати вирішили створити у складі виконавчих органів Тернопільської міської ради патронатний відділ, управління стратегічного розвитку міста, управління муніципальної міліції, відділ мобілізаційної роботи, відділ реформування житлово-комунального господарства, відділ автоматизованих систем управління.
Також вирішено реорганізувати шляхом перетворення: Прес-служби міської ради у відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації; Управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів в управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів; Управління житлово-комунального господарства та екології в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології; Управління транспорту та зв’язку в управління транспорту, комунікацій та зв’язку; Управління культури та туризму в управління культури і мистецтв; Управління праці та соціальної політики в управління соціальної політики; Управління сім’ї, молоді та спорту в управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму; Служби у справах дітей в службу у справах неповнолітніх дітей; Управління квартирного обліку та нерухомого майна у відділ квартирного обліку та нерухомості; Відділу використання земельних ресурсів у відділ земельних ресурсів; Юридичного управління в управління правового забезпечення; Управління з питань надзвичайних ситуації в управління надзвичайних ситуацій; Відділу фінансового забезпечення у відділ обліку та фінансового забезпечення; Управління містобудівного та архітектурного комплексу в управління з питань містобудування та архітектури; Відділу кадрів у відділ кадрового забезпечення; Відділу господарського забезпечення у відділ матеріально-технічного забезпечення; Управління освіти в управління освіти і науки; Управління фінансів та бюджету у фінансове управління; Управління охорони здоров’я у відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення; Відділ архівної справи і діловодства в архівний відділ; Відділ внутрішнього аудиту у відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами.
Також вирішено реорганізувати шляхом злиття: Організаційно-інформаційного управління і відділу звернень та контролю документообігу та створення на їх основі Управління організаційно-виконавчої роботи.
|
Переглядів: 844 |
Додав: Admin
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|