Управління ЖКГ
Неділя, 28.04.2024, 20:11
Меню сайту
Календар
«  Грудень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » 2010 » Грудень » 4 » Рішення про виконавчі органи та структуру міської ради
19:27
Рішення про виконавчі органи та структуру міської ради
На першій сесії Тернопільської міської ради прийнято рішення про виконавчі органи та структуру міської ради.

Так, з метою удосконалення роботи виконавчих органів Тернопільської міської ради, структурування функціональних напрямків діяльності, забезпечення ефективної роботи, депутати вирішили створити у складі виконавчих органів Тернопільської міської ради патронатний відділ, управління стратегічного розвитку міста, управління муніципальної міліції, відділ мобілізаційної роботи, відділ реформування житлово-комунального господарства, відділ автоматизованих систем управління.

Також вирішено реорганізувати шляхом перетворення:
Прес-служби міської ради у відділ зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації;
Управління регуляторної політики у сфері підприємництва, торгівлі і побуту та захисту прав споживачів в управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
Управління житлово-комунального господарства та екології в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Управління транспорту та зв’язку в управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
Управління культури та туризму в управління культури і мистецтв;
Управління праці та соціальної політики в управління соціальної політики;
Управління сім’ї, молоді та спорту в управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму;
Служби у справах дітей в службу у справах неповнолітніх дітей;
Управління квартирного обліку та нерухомого майна у відділ квартирного обліку та нерухомості;
Відділу використання земельних ресурсів у відділ земельних ресурсів;
Юридичного управління в управління правового забезпечення;
Управління з питань надзвичайних ситуації в управління надзвичайних ситуацій;
Відділу фінансового забезпечення у відділ обліку та фінансового забезпечення;
Управління містобудівного та архітектурного комплексу в управління з питань містобудування та архітектури;
Відділу кадрів у відділ кадрового забезпечення;
Відділу господарського забезпечення у відділ матеріально-технічного забезпечення;
Управління освіти в управління освіти і науки;
Управління фінансів та бюджету у фінансове управління;
Управління охорони здоров’я у відділ охорони здоров’я та медичного забезпечення;
Відділ архівної справи і діловодства в архівний відділ;
Відділ внутрішнього аудиту у відділ внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами.



Також вирішено реорганізувати шляхом злиття:
Організаційно-інформаційного управління і відділу звернень та контролю документообігу та створення на їх основі Управління організаційно-виконавчої роботи.
Переглядів: 814 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0