Управління ЖКГ
Четвер, 17.07.2025, 02:23
Меню сайту
Календар
«  Липень 2012  »
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » 2012 » Липень » 11 » Що найбільше турбувало тернополян у червні?
12:32
Що найбільше турбувало тернополян у червні?
Упродовж червня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 902 звернення мешканців (відповідно 55 та 847) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.

З них — 25 звернень щодо якості питної води. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
3 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме — пр-т С. Бандери,92/31 та вул. Морозенка,3/80(10 повер) – зумовлено необхідністю відрегулювати тиск на підкачувальних насосах; вул.15 квітня, 2/82 — пов’язано з необхідністю встановити підкачувальний насос у підвалі.
33 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.
Найбільше, 448 звернень мешканців, пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
392 звернення надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.
Переглядів: 465 | Додав: Admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0