Упродовж вересня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшло 1069 звернення мешканців (відповідно 77 та 992 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення. З них - 22 звернення щодо якості питної води. За всіма вказаними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж. 3 звернення стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками було встановлено причини подачі води з низьким тиском. А саме — на вул. Безкоровайного,15б низький тиск був зумовлений забрудненням фільтру перед лічильником. Після прочистки фільтру — тиск нормалізувався. На вул. Приміська,49,47,45 — пошкодженням на водопроводі. Після ліквідації пошкодження тиск нормалізувався. На вул. Бригадна, 33 тиск нормалізувався після ремонту засувки. 36 звернень тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни. 2 звернення пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на каналізаційних мережах. 506 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію. 500 звернень надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор. В усіх випадках своєчасно було надано необхідну допомогу.
|