Про затвердження Порядку складання, затвердження та контролю виконання фінансових планів комунальних підприємств
З метою вдосконалення фінансового планування, контролю та звітності комунальних підприємств міста, керуючись ст. 17,27,59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”,виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
1.Затвердити Порядок складання, затвердження фінансових планів підприємств, що належать до комунальної власності міста Тернополя, та контролю за їх виконанням (далі – Порядок), згідно з додатком (додається). 2.Керівникам комунальних підприємств забезпечити своєчасне складання та подання на розгляд та затвердження (погодження) річних фінансових планів і звітності про стан їх виконання згідно Порядку. 3.Структурним підрозділам міської ради, за якими закріплені функції координації комунальними підприємствами, забезпечити: - своєчасне розроблення та затвердження річних фінансових планів підприємств; - щоквартальне проведення моніторингу стану виконання фінансових планів підприємств та інформування міського голови про його результати; - дотримання фінансової дисципліни, ліквідації збитковості та виконання програм розвитку підприємств; - контроль за виконанням цього рішення комунальними підприємствами. - внесення доповнень до умов контракту з директорами комунальних підприємств пункт щодо їх персональної відповідальності за якісне,своєчасне складання та подання на розгляд та затвердження (погодження) річних фінансових планів і звітності про стан їх виконання згідно Порядку. 4.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації міської ради забезпечити розміщення цього рішення на офіційному сайті міської ради. 5.Рішення набуває чинності з моменту його оприлюднення. 6.Керівникам комунальних підприємств привести річні плани на 2011 рік у відповідність до порядку , затвердженого п.1 цього рішення 7.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови - керуючого справами О.І. Степанюка. |