Управління ЖКГ
П`ятниця, 04.07.2025, 09:37
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Рішення виконавчого комітету » 2011

21.09.2011р. №1559
04.10.2011, 10:53
Про внесення змін та доповнень до рішення виконавчого комітету від 18.05.2011р. №806 «Про затвердження реєстрів адміністративних та неадміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Тернопільської міської ради»

Враховуючи зауваження і пропозиції, задокументовані в план-звітах про проведення внутрішніх аудитів в липні-серпні 2011 року, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», постановою Кабінету Міністрів України від 12.05.2010р. №340 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 7 грудня 2005р. №1176 і від 17 травня 2006р. №685», виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:

1.Внести зміни в додаток 1 до рішення виконавчого комітету від 18.05.2011р. №806 «Про затвердження реєстрів адміністративних та неадміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Тернопільської міської ради»: 1.1. Виключити з реєстру наступні адміністративні послуги: - «А-22-01, Надання дозволу на розміщення стаціонарних об’єктів торгівлі»; - «А-22-02, Надання погодження на розміщення об’єкту сфери послуг»; - «А-22-03, Надання дозволу на розміщення об’єктів дрібно роздрібної торгівлі»; - «А-22-04, Надання дозволу на розміщення торгових літніх майданчиків»; - «А-22-05, Надання дозволу на здійснення разової торгівлі»; - «А-22-06, Погодження нічного режиму роботи закладам торгівлі, побуту та закладам дозвілля»; - «А-12.1-02, Укладення договорів на користування стоянками таксі, що знаходяться в комунальній власності для перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Тернополі та надання дозволу на користування стоянками таксі»; - «А-12.1-03, Видача технічних умов на облаштування зупинок громадського транспорту»; -«А-24-09, Надання погодження відрахування з числа студентів неповнолітніх»; -«А-24-13, Надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав; відібрання дітей від батьків, визначення місця проживання дітей; участі батьків у вихованні дітей»; -«А-24-14, Надання погодження на звільнення дитини з роботи»; -«А-24-15, Надання акту обстеження житлово-побутових умов та умов виховання малолітніх (неповнолітніх) дітей»; -«А-24-16, Надання погодження на перебування дитини з дитячого закладу на період канікул або святкових днів в сім’ї». 1.2. Включити до реєстру наступні адміністративні послуги: - «А-10-01, Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства»; - «А-10-02, Погодження нічного режиму роботи закладам торгівлі, побуту та закладам дозвілля». 1.3. Змінити назви наступних адміністративних послуг: 1.3.1. Назву послуги за шифром «А – 12.1 - 01» викласти в наступній редакції: «Надання дозволу на перевезення пасажирів на автобусних та тролейбусних маршрутах м.Тернополя»; 1.3.2. Назву послуги за шифром «А – 24 - 03» викласти в наступній редакції: «Надання висновку щодо участі у вихованні дитини одного з батьків, що проживає окремо від дитини». 1.4. Змінити шифр та назву послуги з «А-24-10, «Надання дозволу на реєстрацію, перереєстрацію дитини» на «А-24-09, Надання дозволу на реєстрацію народження покинутої дитини в пологовому будинку». 1.5. Змінити шифр послуги з «А-24-11» на «А-24-10». 1.6. Адмінпослугу «А-24-12, Надання висновків про доцільність, усиновлення; встановлення опіки, піклування над дитиною; створення прийомної сім’ї» поділити на три окремі послуги, а саме: - «А-24-11, Надання висновку про доцільність усиновлення»; - «А-24-12, Надання висновку про доцільність встановлення опіки, піклування над дитиною»; - «А-24-13, Надання висновку про можливість бути прийомними батьками, батьками вихователями».
2.Внести зміни в додаток 2 до рішення виконавчого комітету від 18.05.2011р. №806 «Про затвердження реєстрів адміністративних та неадміністративних послуг, які надаються виконавчими органами Тернопільської міської ради»: 2.1. Змінити шифр послуги «Надання консультацій з питань роботи кабельного телебачення, інтернет-мереж та інших засобів зв’язку» з «Н-12.2-02» на «Н-12.2-04»; 2.2. Включити до реєстру наступні неадміністративні послуги: - «Н-12.1-02, Надання дозволу на користування стоянками таксі, що знаходяться в комунальній власності для перевезення пасажирів та їх багажу на таксі в м. Тернополі»; - «Н-12.1-03, Видача технічних умов на облаштування зупинок громадського транспорту»; - «Н-24-08, Надання погодження відрахування з числа студентів неповнолітніх»; - «Н-24-09, Надання висновків про доцільність позбавлення батьківських прав; відібрання дітей від батьків, визначення місця проживання дітей; участі батьків у вихованні дітей»; - «Н-24-10, Надання погодження на звільнення дитини з роботи»; - «Н-24-11, Надання акту обстеження житлово-побутових умов та умов виховання малолітніх (неповнолітніх) дітей»; - «Н-24-12, Надання погодження на перебування дитини з дитячого закладу на період канікул або святкових днів в сім’ї». 2.3. В назві стовпця «Назва адміністративної послуги» замість слова «адміністративної» читати «неадміністративної». 
3.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови-керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю Степанюка О.І.
Додав: Admin |
Переглядів: 385 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0