Наше опитування |
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
3. Обслуговування та ремонт житла5. Водопостачання та водовідведення
Всього відповідей: 2
|
|
04.01.2011р. №1
|
19.01.2011, 13:44 |
Про підвищення якості надання адміністративних послуг населенню виконавчими органами Тернопільської міської ради та впровадження системи управління відповідно до ДСТУ ISO 9001-2001
Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Постановами Кабінету Міністрів України „Про затвердження Програми запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади” від 11.05.2006р. № 614 та від 18.06.2008р. № 548, з метою ефективної діяльності виконавчих органів міської ради, спрямованої на надання якісних адміністративних послуг:
1.Забезпечити підвищення якості надання управлінських, адміністративних послуг виконавчими органами Тернопільської міської ради для фізичних та юридичних осіб, населення міста.
2.Запровадити в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради систему управління якістю надання адміністративних послуг відповідно до ДСТУ ISO 9001-2001.
3.Виконавчому комітету розробити та затвердити програму, план заходів, робочу групу з впровадження системи управління якістю, політику і цілі якості, реєстр адміністративних послуг, інформаційні, технологічні карти та інші системні документи, щодо впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001-2001.
4.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Степанюкa О.І.
|
Додав: Admin |
|
Переглядів: 453
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|