Управління ЖКГ
Середа, 24.04.2024, 09:04
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови

2010 [9]
2011 [174]
2012 [1]

У розділі оголошень: 184
Показано оголошень: 1-20
Сторінки: 1 2 3 ... 9 10 »

Про створення інженерної
ради міста

З метою оперативного врегулювання питань пов’язаних з погодженням розміщення інженерних комунікацій при проведенні капітальних ремонтів шляхово-мостового господарства міста, проведенням аналізу проектно-кошторисної документації, прийняттям прогресивних технічних рішень по реконструкції міського господарства, впровадженням передових технологій, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», створити постійно діючу інженерну раду міста в складі:

Стемковський Владислав Володимирович – заступник міського голови, голова інженерної ради міста;
Болєщук Володимир Михайлович – начальник управління житлово - комунального господарства, благоустрою та екології, заступник голови інженерної ради міста;
Лесів Микола Федорович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар інженерної ради міста;
Члени інженерної ради:
Копча Ярослав Олександрович – головний інженер відділу технічного нагляду ТМР;
Пюрецький Олександр Борисович – головний інженер міського шляхового ремонтно-будівельного підприємства «Міськшляхрембуд»;
Романів Роман Іванович – головний інженер КП «Тернопільводоканал»;
Конопляник Станіслав Олександрович – головний інженер КП «Тернопільміськтеплокомуненерго;
Хом’як Зіновій Михайлович – головний інженер КП «Тернопільміськсвітло»;
Солтисяк Микола Іванович – головний інженер ДП «Люкс-житло - 3» ПП «Люкс»;
Васильків Олег Євгенович – головний інженер КЖЕП «Житловик»;
Николів Омелян Онуфрієвич – головний інженер Тернопільського міського району електричних мереж (за згодою);
Даткун Володимир Володимирович – головний інженер ПАТ «Тернопільміськгаз» (за згодою);
Грузинський Віталій Йосипович – головний інженер ТОВ «Тернопільбуд» (за згодою);
Винник Михайло Михайлович – головний інженер СБУ «Спецбуд» ТОВ «Тернопільбуд» (за згодою);
Гусаченко Анатолій Андрійович – заступник директора з технічних питань Тернопільської філії ПАТ «Укртелеком» (за згодою);
Накураш Іван Михайлович – головний інженер ДП «Укрдіпродор» (за згодою);
Доскоч Олександр Романович – директор філії ТОВ «Софіт-Люкс» у м. Тернополі (за згодою);
Сусла Таміла Андріївна – колишній головний інженер управління житлово-комунального господарства (за згодою);
Старощак Дмитро Степанович – інженер ТОВ «Житло» (за згодою);
Якимець Зіновій Іванович – колишній інженер Тернопільського міського району електричних мереж (за згодою).
2012 | Переглядів: 634 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою належного контролю за використанням комунального майна, обстеження будівель за адресою вул. Карпенка,18
1.Створити комісію у складі:
Поливко І.М. - заступник начальника управління обліку та контролю за використанням комунального майна - голова комісії.
Коженівський В.Є. - головний спеціаліст відділу оренди та обліку майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна - секретар комісії.
Члени комісії:
Мокляк В.І. - начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства благоустрою та екології.
Дацюк Р.С. - головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури.
Заводовський Я.І. - головний інженер ТОВ "Міське бюро технічної інвентаризації”.
Білецький В.І. - заступник начальника відділу земельних ресурсів.
Горохівський А.М. - юрисконсульт першої категорії відділу претензійно - позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення.
2.Інформацію про роботу комісії подати міському голові до 26.12.2011р.
2011 | Переглядів: 422 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про прийняття на баланс

З метою обслуговування та утримання в належному технічному стані засобів регулювання дорожнього руху, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Комунальному підприємству електромереж зовнішнього освітлення «Тернопільміськсвітло» прийняти на баланс світлофорні об’єкти, встановлені у 2011 році:
- проспект Ст. Бандери – бульвар Данила Галицького, первісною вартістю 78128,42 тис. грн.
- вул. С. Будного м. Тернопіль – вул. Вояків УПА с. Петриків, первісною вартістю 80418,50 грн.
2.Прийняття світлофорних об’єктів, вказаних в п.1 даного розпорядження, оформити матеріалами, відповідно до чинного законодавства.
3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 497 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про передачу майна

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Передати з балансу Тернопільської міської ради на баланс управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології майно, згідно з додатком (додається).
2.Контроль за виконанням розпорядженням покласти на заступника міського голови- керуючого справами О.І. Степанюка.
2011 | Переглядів: 466 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про заходи щодо зміцнення фінансової дисципліни

Враховуючи лист контрольно-ревізійного відділу в м. Тернополі та Тернопільському районі від 01.12.2011р. № 19-17-12-15/2535 з метою реагування на результати ревізій фінансово-господарської діяльності сфер освіти,охорони здоров’я, культури та житлово-комунального господарства:

1.Начальникам управління освіти і науки, відділу охорони здоров'я та медичного забезпечення, управління культури і мистецтв, управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології:
1.1.вжити заходів реагування на лист контрольно-ревізійного відділу в м. Тернополі та Тернопільському районі від 01.12.2011р. № 19-17-12-15/2535 щодо результатів контрольно-ревізійної роботи за 9 місяців 2011 року,
1.2.надати пропозиції щодо притягнення до відповідальності осіб, винних у порушеннях фінансової дисципліни,
1.3.взяти під персональну відповідальність питання зміцнення фінансової дисципліни та запобігання правопорушенням.
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступників міського голови з питань виконавчих органів ради Л.О. Бицюру, В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 440 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про призначення громадськими інспекторами по контролю
за роботою громадського транспорту в м. Тернополі

У відповідності до розпорядження міського голови від 14.01.2011р. №22 «Про затвердження положення», враховуючи подані заяви щодо призначення громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту, з метою сприяння якісного обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Тернополі:

1.Призначити громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту в місті Тернополі Кусень Ігоря Богдановича та Рябову Інну Анатоліївну.
2.Управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку видати громадським інспекторам, зазначених в п.1 даного розпорядження, терміном на 2 роки посвідчення, що підтверджуватимуть їх повноваження.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 464 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про затвердження Положення
про базу даних «Боржники
Тернопільської міської ради»

Керуючись Цивільним кодексом України, Законами України: «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», з метою впорядкування інформації та контролю за заборгованістю суб’єктів господарської діяльності перед міською радою, виконавчими органами та комунальними підприємствами:

1.Затвердити Положення про базу даних «Боржники міської ради» (додається).
2.Відділу автоматизованих систем управління довести Положення до відома посадових осіб виконавчих органів Тернопільської міської ради та комунальних підприємств.
3.Контроль за виконання розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами Степанюка О.І.
2011 | Переглядів: 520 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про забезпечення видачі
містобудівних умов і обмежень
забудови земельної ділянки

Відповідно до Законів України «Про регулювання містобудівної діяльності», «Про основи містобудування», «Про архітектурну діяльність» та «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Встановити, що містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки готуються і надаються управлінням містобудування, архітектури та кадастру міської ради.
2.Управлінню містобудування, архітектури та кадастру міської ради, підготовлені до видачі містобудівні умови і обмеження забудови земельної ділянки, з метою інформування виконавчих органів про факт їх видачі і зміст, протягом одного дня, візувати у профільного заступника міського голови, відділі квартирного обліку та нерухомості та відділі земельних ресурсів міської ради. Візування здійснювати на листі-погодженні, який після надання містобудівних умов і обмеження забудови земельної ділянки, залишається в управлінні містобудування, архітектури та кадастру міської ради.
3.Внести зміни до п.1 та п.2 розпорядження міського голови від 21.10.2011р. №535 «Про організаційні засади надання адміністративних послуг (містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки)» з викладенням їх в наступній редакції:
«1. Встановити, що отримання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки фізичними та юридичними особами здійснюється в Єдиному дозвільному офісі Тернопільської міської ради.»;
«2. Встановити години прийому громадян та суб’єктів господарювання працівниками управління містобудування, архітектури та кадастру міської ради, які надають адміністративні послуги у вівторок та четвер з 09.00 до 13.00год. в Єдиному дозвільному офісі Тернопільської міської ради»
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Камінського.
2011 | Переглядів: 473 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про внесення доповнень в розпорядження
міського голови від 23.08.2011р. №449
«Про створення робочої групи»

3 метою врегулювання питання щодо проведення розрахунків за послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення між КП «Тернопільводоканал» та суб'єктами господарської діяльності, що надають послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій, враховуючи подане клопотання:

1.Внести доповнення в склад робочої групи із розгляду питань щодо врегулювання відносин постачальників та споживачів послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення, затверджений п.1 розпорядження міського голови від 23.08.2011р. №449 «Про створення робочої групи», та доповнити текстом наступного змісту: «Кривенький Ігор Миколайович – директор ТзОВ «МЖК ІрЛАГА», далі по тексту.
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.
2011 | Переглядів: 499 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про погодження технічних умов, які
видаються відділом технічного нагляду
Тернопільської міської ради

Враховуючи Правила благоустрою м. Тернополя, керуючись Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради при видачі технічних умов погоджувати їх у начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 451 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи

З метою забезпечення раціонального поводження з відходами, санітарного благополуччя мешканців міста та навколишніх населених пунктів, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про відходи»:

1.Створити робочу групу (додається) з підготовки матеріалів для проектування, будівництва та експлуатації регіонального полігону побутових відходів, площею 15 гектарів (ділянки відпрацьованого кар’єру), що розміщена за межами населеного пункту на території Галущенецької сільської ради Підволочиського району.
2.Про результати проведеної комісією роботи інформувати виконавчий комітет.
3.Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 502 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про розгляд звернення
Гр.Романів Л.М.

З метою повного і об’єктивного розгляду звернення гр. Романів Любові Миколаївни створити комісію у складі:

Голова комісії:
Фостяк Олег Степанович – заступник начальника управління з питань містобудування, архітектури та кадастру - начальник відділу містобудівного кадастру управління з питань містобудування, архітектури та кадастру.
Члени комісії:
Мокляк В’ячеслав Іванович – начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Петровський Ігор Феодосійович – головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування, архітектури та кадастру;
Руцький Ярослав Антонович – головний спеціаліст відділу земельних ресурсів;
Михальчук Оксана Юліанівна – головний юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення – секретар комісії;
Чайкіна Галина Володимирівна – завідувач відділом комунальної гігієни Тернопільської міської санітарно епідеміологічної служби (за згодою);
Лисак Микола Анатолійович – провідний фахівець відділу державної інспекції цивільного захисту та техногенної безпеки Тернопільського міського управління ГУ МНС України в Тернопільській області (за згодою).
2011 | Переглядів: 492 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення номенклатури
справ на 2012-17 роки

З метою створення зведеної номенклатури справ Тернопільської міської ради на 2012 рік, єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документів за змістом і видом та їх відбору для включення до складу Національного архівного фонду:

1.Відповідальним за ведення документообігу у виконавчих органах ради:
1.1.У індивідуальних номенклатурах справ на 2011 рік заповнити стовпчик 3 «Кількість справ (томів, частин)» та оформити підсумковий запис про категорії справ, заведених у 2011 році.
1.2.Копії індивідуальних номенклатур справ виконавчих органів на 2011 рік із внесеними згідно підпункту 1.1. даними надати в управління організаційно-виконавчої роботи до 15.12.2011р.
2.Керівникам виконавчих органів ради:
2.1.Провести аналіз індивідуальної номенклатури справ на 2011рік.
2.2.За результатами аналізу, зазначеного у підпункті 2.1. розпорядження, розробити індивідуальну номенклатуру справ на 2012-17 роки відповідно до зразка (додаток №1) та відповідно до вимог до складання номенклатури справ (додаток №2), затверджених розпорядженням міського голови від 15.03.2011р. № 131 «Про створення номенклатури справ».
2.3.Погодити індивідуальну номенклатуру справ виконавчого органу ради на засіданні експертної комісії.
2.4.До 01.02.2012р. розроблену та погоджену архівним відділом індивідуальну номенклатуру справ на 2012-17 роки надати в управління організаційно-виконавчої роботи (для головних розпорядників коштів – додатково погодження засідання ЕПК Держархіву Тернопільської області).
3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.
2011 | Переглядів: 506 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про проведення перевірки

1.Відділу внутрішнього контролю з 18.11.2011р. по 15.12.2011р. провести перевірку фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Тернопільміськавтотранс» за період з 01.01.2010 р. по 30.09.2011 р.
2.Довідку про результати перевірки надати міському голові до 20.12.2011р.
2011 | Переглядів: 496 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою визначення реального стану дороги по вул. Академіка Студинського в районі цукрового заводу, враховуючи звернення мешканців даної вулиці під час прямого ефіру 13.11.2011р.:
1.Створити комісію у складі:
Лесів Микола Федорович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Копча Ярослав Олександрович – головний інженер відділу технічного нагляду, секретар комісії.
Члени комісії:
Вітрук Олег Павлович – заступник начальника управління – начальник відділу транспорту управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
Горохівський Антон Миколайович – юрисконсульт І категорії відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстинціях управління правового забезпечення;
Луцик Ігор Олегович – головний спеціаліст відділу земельних ресурсів;
Петровський Ігор Феодосійович – головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії.
2.Комісії зустрітися з мешканцями вул. Академіка Студинського, визначити ступінь знищення дорожнього покриття, надати пропозиції щодо можливості об’їзду або використання іншої дороги та щодо ремонту дороги.
3.Інформацію про роботу комісії надати міському голові до 01.12.2011р.
2011 | Переглядів: 494 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення комісії

1.Створити комісію щодо використання об’єктів незавершеного будівництва за адресою вул. Карпенка, 18 а у складі:
Камінський Володимир Володимирович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Петровський Ігор Федосійович – головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії.
Члени комісії:
Гірняк Віталій Михайлович – заступник начальника управління правового забезпечення – начальник відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях;
Кузьма Володимир Антонович – депутат міської ради (за згодою);
Мокляк В’ячеслав Іванович – головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Окаринський Михайло Михайлович – депутат міської ради (за згодою);
Поливко Іван Миколайович – заступник начальника управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Сауляк Раїса Михайлівна – заступник начальника управління – начальник відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти управління освіти і науки;
Фостяк Олег Степанович – заступник начальника – начальник відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури.
2.Основними завданнями комісії визначити: встановлення реального стану будівель за адресою вул. Карпенка, 18 а, визначення потреби в дошкільному навчальному закладі у даному мікрорайоні міста, можливості його влаштування в зазначених будівлях, надання пропозицій щодо проведення будівництва житла.
3.Інформацію про роботу комісії надати міському голові надати до 15.12.2011р.
2011 | Переглядів: 481 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення комісії

Враховуючи звернення мешканців будинку за адресою вул. Д. Січинського, 2:

1.Створити комісію у складі:
Лесів Микола Федорович – головний спеціаліст сектору комунальної служби та мереж управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Базар Галина Йосипівна – головний спеціаліст відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії.
Члени комісії:
Біла Надія Богданівна – головний спеціаліст сектору регуляторної політики та підприємництва управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
Гачкевич Сергій Богданович – спеціаліст І категорії сектору взаємодії управління муніципальної поліції;
Мокляк В’ячеслав Іванович – головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Стецик Микола Васильович – старший інженер технічного нагляду по капітальному ремонту та реконструкції житлового фонду відділу технічного нагляду.
2.Основними завданнями комісії визначити: обстеження та встановлення реального стану будинку за адресою вул. Д. Січинського, 2, дотримання будівельних норм при проведенні реконструкції закладами громадського харчування «Океан» та «Олві», визначення впливу діяльності зазначених закладів на будинок, надання пропозицій щодо приведення будинку до належного стану.
3.Висновки та пропозиції комісії надати міському голові до 25.11.11р.
2011 | Переглядів: 521 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про створення комісії для проведення інвентаризації
об’єктів незавершеного будівництва на території господарського
двору по вул. Карпенка, 18а

Враховуючи рішення постійної комісії міської ради з питань контролю за використанням комунального майна від 02.11.2011р. № 30.9, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні”:

1.Створити комісію для проведення інвентаризації об’єктів незавершеного будівництва на території господарського двору по вул. Карпенка, 18а у складі:
Мединський В.В. - начальник управління обліку та контролю за використанням комунального майна, голова комісії;
Члени комісії:
Мокляк В.І. - начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, заступник голови комісії;
Білецький В.І. - заступник начальника відділу земельних ресурсів;
Парій М.П. - завідувач сектору приватизації управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Моцяк В.Ю. - головний спеціаліст сектору приватизації управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Кошильовський В.Й. - головний інженер КП фірма ”Тернопільбудінвестзамовник”;
Петровський І.Ф. - головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування, управління з питань містобудування та архітектури;
Слота Н.С. - інженер ТОВ "Міське бюро технічної інвентаризації” (за згодою);
Лемега М.Б. - директор ПП "Дружба-сервіс-житло-1” (за згодою).
2.Матеріали проведення інвентаризації подати міському голові до 18.11.2011р.
2011 | Переглядів: 501 | Дата: 14.05.2012 | Коментарі (0)

Про затвердження складу робочої групи по впорядкуванню
надання послуг легковими таксомоторами в м. Тернополі

З метою впорядкування надання послуг легковими таксомоторами в місті та здійснення контролю за їх роботою, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про автомобільний транспорт»:

1.Затвердити склад робочої групи по впорядкуванню надання послуг легковими таксомоторами в м. Тернополі (додається).
2.Робочій групі щоквартально проводити перевірку діяльності легкових таксомоторів в м. Тернополі, по результатам перевірки подавати пропозиції по врегулюванню їх роботи відповідно до вимог чинного законодавства, підвищення безпеки і якості перевезень пасажирів.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 456 | Дата: 14.11.2011 | Коментарі (0)

Про інформування щодо
скарг замовників послуг

На виконання пункту 7.2.3. Настанови з якості Тернопільської ради, з метою контролю за належним реагуванням на скарги замовників послуг:

1.Відділу автоматизованих систем управління вжити заходів для включення до системи електронного документообігу реєстрації за категорією «Скарги».
2.Після виконання вимог п. 1 розпорядження управлінню організаційно-виконавчої роботи щоквартально до 15 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, інформувати виконавчий комітет про опрацювання скарг замовників послуг із зазначенням причин виникнення скарги, оперативності реагування на скарги, відповідальності посадових осіб, дії, або бездіяльність яких спричинили надходження скарги.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю О.І. Степанюка.
2011 | Переглядів: 451 | Дата: 11.11.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0