Управління ЖКГ
Неділя, 19.05.2024, 07:51
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови » 2011

07.10.2011р. №502
10.10.2011, 16:19
Про організаційні засади надання
адміністративних послуг 

З метою якісного надання адміністративних послуг мешканцям міста, враховуючи лист Тернопільської обласної державної адміністрації від 29.07.2011р. № 06-3929/09-22:

1.Встановити з 10.10.2011р. години прийому громадян у виконавчих органах Тернопільської міської ради, які надають адміністративні послуги населенню до 20.00 год. у будні дні та з 11.00 до 15.00 год. в суботу (за винятком святкових днів):
відділ земельних ресурсів;
управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму;
відділ державних реєстраторів;
управління стратегічного розвитку;
управління соціальної політики;
управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
управління культури і мистецтв;
управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
відділ квартирного обліку та нерухомості;
служба у справах неповнолітніх та дітей;
відділ реформування житлово-комунального господарства;
управління з питань містобудування та архітектури;
управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
відділ «Єдиний дозвільний центр»;
управління організаційно-виконавчої роботи.
2.Керівникам виконавчих органів ради, зазначених у п. 1 розпорядження:
2.1.Розробляти щомісячні графіки роботи працівників виконавчих органів ради, відповідно до п.1. розпорядження, передбачаючи робочий день одного працівника виконавчого органу з 11.00 до 20.00 год. у будні дні та надавати працівникам виконавчих органів ради час для відпочинку за відпрацьовані години в суботу у наступний понеділок. 
2.2.Забезпечити прийом заяв щодо надання адміністративних послуг у відповідності до Настанови з якості та інформаційних карток.
3.Заступнику міського голови – керуючому справами О.І. Степанюку щоквартально здійснювати перевірку виконання виконавчими органами ради пп. 1, 2 розпорядження, про результати інформувати міського голову.

4.Начальнику відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації К.В.Калуш оприлюднити дане розпорядження в засобах масової інформації.
Додав: Admin |
Переглядів: 359 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0