Про створення єдиної бази даних усних скарг та звернень, що поступили в інформаційно - аналітичний відділ управління надзвичайних ситуацій
З метою оперативного реагування на скарги та звернення, що поступили в інформаційно - аналітичний відділ управління надзвичайних ситуацій:
1.Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології до 15.11.2011 р. зобов’язати керівників підприємств, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та при будинкової території, суб’єктів підприємницької діяльності, що обслуговують ліфтове обладнання, КП „Тернопільводоканал”, КП „Тернопільміськтеплокомуненерго”, КП „Тернопільміськсвітло” призначити відповідальну особу для отримання доступу та роботи з базою даних усних скарг та звернень. 2.Відповідальним за роботу з базою даних усних скарг та звернень отримати до 20.11.2011 р. в відділі автоматизованих систем управління Тернопільської міської ради паролі доступу до бази. 3.Управлінню надзвичайних ситуацій забезпечити своєчасне внесення отриманих скарг та звернень в базу даних і ведення контролю за їх виконанням. 4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В. |