Про інформування щодо скарг замовників послуг
На виконання пункту 7.2.3. Настанови з якості Тернопільської ради, з метою контролю за належним реагуванням на скарги замовників послуг:
1.Відділу автоматизованих систем управління вжити заходів для включення до системи електронного документообігу реєстрації за категорією «Скарги». 2.Після виконання вимог п. 1 розпорядження управлінню організаційно-виконавчої роботи щоквартально до 15 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, інформувати виконавчий комітет про опрацювання скарг замовників послуг із зазначенням причин виникнення скарги, оперативності реагування на скарги, відповідальності посадових осіб, дії, або бездіяльність яких спричинили надходження скарги. 3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами, уповноваженого з питань системи управління якістю О.І. Степанюка. |