Наше опитування |
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
3. Обслуговування та ремонт житла5. Водопостачання та водовідведення
Всього відповідей: 2
|
|
15.06.2011 р. №296
|
22.06.2011, 14:51 |
Про створення комісії
З метою встановлення наявності майна у комунальних підприємств житлово-експлуатаційних контор №3, №4, №5, №6, №7, №8, №10, №11, №12 та комунального житлово-експлуатаційного підприємства «Вікторія» Тернопільської міської ради, враховуючи рішення Тернопільської міської ради від 05.10.2010р. №5/39/16 «Про ліквідацію комунального підприємства житлово-експлуатаційна контора №7» та від 08.04.2011р. № 6/7/14 «Про ліквідацію комунальних підприємств житлово-експлуатаційних контор №3, №4, №5, №6, №8, №10, №11, №12 та комунального житлово-експлуатаційного підприємства «Вікторія» Тернопільської міської ради», керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»:
1.Створити комісію у складі: Босак С.В. – в.о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії; Дерень Т.М. – головний спеціаліст-юрисконсульт загального відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії; Члени комісії: Мокляк В.І. – начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології; Кабанова Н.Ф. – завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології; Білецький В.І. – заступник начальника відділу земельних ресурсів; Гнатюк О.В. – директор ТзОВ «Міське бюро технічної інвентаризації»; Коженівський В.Є. – головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна. 2.Комісії, вказаній в п.1 даного розпорядження, в двотижневий термін здійснити необхідні заходи, спрямовані на встановлення наявності майна у вищевказаних комунальних підприємств з оформленням результатів роботи відповідно до вимог чинного законодавства. 3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Стемковського.
|
Додав: Admin |
|
Переглядів: 391
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|