Наше опитування |
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
3. Обслуговування та ремонт житла5. Водопостачання та водовідведення
Всього відповідей: 2
|
|
19.01.2011р. №26
|
19.01.2011, 13:48 |
Про організацію роботи "гарячої” телефонної лінії в міській раді в першому півріччі 2011 року
Відповідно до статті 40 Конституції України, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про звернення громадян” та з метою забезпечення сприятливих умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення:
1.Затвердити графік роботи "гарячої” телефонної лінії міської ради на перше півріччя 2011 року кожного четверга з 10-00 до 11-00 год., згідно з додатком (додається).
2.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації міської ради:
2.1.Інформувати населення міста про порядок та час проведення "гарячої” телефонної лінії.
2.2.Повідомляти міського голову та заступників міського голови за день до проведення "гарячої” телефонної лінії.
3.Заступникам міського голови та помічникам міського голови забезпечити належне реагування на запитання, заяви і пропозиції, висловлені мешканцями міста.
4.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.
|
Додав: Admin |
|
Переглядів: 399
| Рейтинг: 0.0/0 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі. [ Реєстрація | Вхід ]
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|