Наше опитування |
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
3. Обслуговування та ремонт житла5. Водопостачання та водовідведення
Всього відповідей: 2
|
|
У розділі оголошень: 184 Показано оголошень: 181-184 |
Сторінки: « 1 2 ... 8 9 10 |
Про створення робочої групи
Враховуючи численні звернення громадян з приводу невиконання приватними підприємствами, засновником яких виступає Щепановський З.В., зобов’язань за договорами дольової участі та інвестиційними угодами, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:
1.Створити робочу групу в складі: Надал Сергій Віталійович– міський голова, голова робочої групи;
Члени робочої групи: Семенишин Микола Олександрович – начальник МВ УМВС в Тернопільській області, (за згодою); Банах Сергій Володимирович – прокурор міста Тернополя, (за згодою); Авдонін Сергій Олександрович - начальник інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Тернопільскій області, (за згодою); Воєвода Ігор Денисович – директор ПП «Тербудпроект», (за згодою); Бойко Богдан Ярославович – заступник міського голови з питань містобудування, Захарчук Вадим Всеволодович - начальник управління містобудівного та архітектурного комплексу; Руцький Ярослав Антонович – начальник відділу використання земельних ресурсів. Щепановський Зіновій Васильович – засновник будівельних фірм, що здійснюють будівництво житла.
2.Засідання робочої групи проводити щотижнево.
3.До роботи робочої групи залучати зацікавлених осіб.
4.Робочій групі вивчити обставини, зібрати матеріали, внести пропозиції для врегулювання порушених у зверненнях питань.
2010 |
Переглядів: 524 |
Дата: 13.01.2011
|
|
Про організацію прийому громадян
Відповідно до Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні”, "Про статус депутатів місцевих рад” та "Про звернення громадян”, рішення міської ради від 04.12.2010р. № 6/1/18 "Про встановлення днів прийому депутатами виборців”:
1.Затвердити графік особистого прийому громадян депутатами міської ради з 17.00 до 19.00 год. в п’ятницю в приміщеннях в межах виборчого округу відповідно до додатку 1 (додається).
2.Затвердити графік особистого прийому громадян депутатами міської ради з 17.00 до 19.00 год. в середу та п’ятницю в приміщенні міської ради, відповідно до додатку 2 (додається).
3.Опублікувати дане розпорядження в засобах масової інформації.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на секретаря ради Турського І.В.
2010 |
Переглядів: 437 |
Дата: 13.01.2011
|
|
Про організацію прийому громадян в Тернопільській міській раді Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про звернення громадян»: Встановити графік особистого прийому громадян міським головою, заступниками міського голови, секретарем ради згідно з додатком №1 (додається). Опублікувати дане розпорядження в засобах масової інформації та розмістити на веб-сайті міської ради. Вважати такими, що втратили чинність розпорядження міського голови від 15.08.2006 року №5 та від 20.11.2006 року №215. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами О.І. Степанюка.
http://www.rada.te.ua/app/webroot/files/file/Dod_10_1_12_10.jpg
2010 |
Переглядів: 436 |
Дата: 13.01.2011
|
|
Про надання безкоштовних юридичних консультацій мешканцям м. Тернополя
З метою надання юридичної допомоги мешканцям м. Тернополя:
1.Встановити з 06.12.2010р. графік прийому юристами Тернопільської міської ради та надання безкоштовних юридичних консультацій тернополянам в холі приміщення Тернопільської міської ради (за адресою вул.Листопадова,5) в будні дні з 16.00 до 19.00:
Питання Здійснює прийом громадян (ПІП, посада) Дні тижня Години прийому
Землекористування Михальчук Оксана Юліанівна, головний юрисконсульт юридичного управління Понеділок 16.00 – 19.00
Будівництво Печіль Наталя Василівна, головний юрисконсульт управління містобудування та архітектури Понеділок 16.00 – 19.00
Житлово-комунальне господарство та екологія Дерень Тетяна Михайлівна, головний юрисконсульт управління житлово-комунального господарства та екології Вівторок 16.00 – 19.00
Хромчак Роман Олексійович, головний юрисконсульт управління житлово-комунального господарства та екології Вівторок 16.00 – 19.00
Транспорт і зв’язок Майборода Світлана Василівна, головний спеціаліст-юрисконсульт управління транспорту та зв’язку Вівторок 16.00 – 19.00
Соціальний захист Глушко Юрій Богданович, головний спеціаліст-юрисконсульт управління праці та соціальної політики Середа 16.00 – 19.00
Питання опіки, піклування. Житлові питання Ярош Олег Петрович, головний юрисконсульт юридичного управління Середа 16.00 – 19.00
Гуртожитки, нерухоме майно Черевата Надія Василівна, юрисконсульт І категорії управління квартирного обліку та нерухомого майна Четвер 16.00 – 19.00
Комунальне майно. Дозвільні, реєстраційні процедури для суб’єктів підприємницької діяльності Коковська Ірина Андріївна, начальник юридичного відділу департаменту економіки, підприємництва та управління комунальним майном Четвер 16.00 – 19.00
Державна реєстрація, діяльність юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців Мелех Ольга Романівна, головний юрисконсульт відділу державних реєстраторів П’ятниця 16.00 – 19.00
Місцеві податки, збори, пільги Лакома-Роп Катерина Ігорівна, оловний юрисконсульт управління фінансів та бюджету П’ятниця 16.00 – 19.00
Питання роботи Тернопільської міської ради та її виконавчих органів Печіль Олександр Васильович, начальник юридичного управління Понеділок 16.00 – 19.00
Гірняк Віталій Михайлович, заступник начальника юридичного управління Вівторок 16.00 – 19.00
Турчин Станіслав Тарасович, головний юрисконсульт юридичного управління Четвер 16.00 – 19.00
Обарінчук Олеся Василівна, головний юрисконсульт юридичного управління П’ятниця 16.00 – 19.00
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами Степанюка О.І.
2010 |
Переглядів: 737 |
Дата: 13.01.2011
|
|
|
Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|