Управління ЖКГ
Понеділок, 06.05.2024, 00:18
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови

2010 [9]
2011 [174]
2012 [1]

У розділі оголошень: 184
Показано оголошень: 21-40
Сторінки: « 1 2 3 4 ... 9 10 »

Про створення комісії по обстеженню
будівлі за адресою вул. Федьковича, 14

З метою встановлення правового статусу будівлі за адресою вул. Федьковича, 14, відповідності санітарно-технічного стану будівлі та керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Створити комісію по обстеженню будівлі за адресою вул. Федьковича,14, у складі:
Бицюра Л.О. - Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Ярмоленко О.М. - Заступник начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення, заступник голови комісії;
Підгайна М.В. - Головний спеціаліст відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення, секретар комісії;
Лазарчук Ю.В - Головний лікар міської комунальної лікарні №3, член комісії;
Коженівський В.Є. - Головний спеціаліст управління обліку та контролю за використанням комунального майна, член комісії;
Горохівський А.М. - Юрисконсульт І категорії управління правового забезпечення, член комісії;
Шквира Н.Б. - Юрисконсульт І категорії відділу квартирного обліку та нерухомості;
Коваль І.В. - Начальник управління надзвичайних ситуацій, член комісії;
Мокляк В.І. - Начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Сновида П.М. - Головний інженер проектів КП «Місто»;
Чайкіна Г.В. - Завідувач відділенням комунальної гігієни СЕС м. Тернополя (за згодою);
Вітяк М.М. - Державний інспектор з нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки м. Тернополя (за згодою);
Заводовський Я.І - Головний інженер ТзОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (за згодою);
Шахраюк Г.Й - Бригадир ТзОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (за згодою).
2.Комісії до 20.11.2011р. обстежити будівлю по вул. Федьковича, 14 та оформити відповідними документами.
2011 | Переглядів: 338 | Дата: 11.11.2011 | Коментарі (0)

Про основні заходи під час
проведення антитерористичної операції

З метою забезпечення заходів транспортного, медичного, продовольчого забезпечення, розміщення евакуйованого населення з небезпечної зони під час проведення антитерористичної операції:

1.Визначити відповідальними за:
- транспортне забезпечення – заступника начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку - начальника відділу транспорту Вітрука Олега Павловича;
- продовольче забезпечення – заступника начальника управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів – завідувача сектору торгівлі Ясеновського Богдана Васильовича;
- розміщення евакуйованого населення з небезпечної зони – начальника відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Мокляка В’ячеслава Івановича;
- підготовку медичних закладів для надання медичної допомоги потерпілим – начальника відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення Левчука Ростислава Дмитровича.
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бицюру Л.О.
2011 | Переглядів: 353 | Дата: 11.11.2011 | Коментарі (0)

Про створення єдиної бази даних усних
скарг та звернень, що поступили в
інформаційно - аналітичний відділ
управління надзвичайних ситуацій

З метою оперативного реагування на скарги та звернення, що поступили в інформаційно - аналітичний відділ управління надзвичайних ситуацій:

1.Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології до 15.11.2011 р. зобов’язати керівників підприємств, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та при будинкової території, суб’єктів підприємницької діяльності, що обслуговують ліфтове обладнання, КП „Тернопільводоканал”, КП „Тернопільміськтеплокомуненерго”, КП „Тернопільміськсвітло” призначити відповідальну особу для отримання доступу та роботи з базою даних усних скарг та звернень.
2.Відповідальним за роботу з базою даних усних скарг та звернень отримати до 20.11.2011 р. в відділі автоматизованих систем управління Тернопільської міської ради паролі доступу до бази.
3.Управлінню надзвичайних ситуацій забезпечити своєчасне внесення отриманих скарг та звернень в базу даних і ведення контролю за їх виконанням.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.
2011 | Переглядів: 436 | Дата: 11.11.2011 | Коментарі (0)

Про функціонування системи управління
якістю у Тернопільській міській раді

На виконання Настанови з якості Тернопільської міської ради, за результатами звіту уповноваженого з питань системи управління якості Степанюка О.І., за результатами проведення внутрішніх та зовнішнього аудиту та аналізування системи управління якістю:

1.Уповноваженому з питань системи управління якістю Степанюку О.І. та робочій групи по запровадженню в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради системи управління якістю до 01.12.2011р. актуалізувати Політику якості виконавчих органів Тернопільської міської ради.
2.Заступникам міського голови та секретарю ради до 11.11.2011р. розробити і до 15.11.2011р. надати уповноваженому з питань системи управління якістю Степанюку О.І. цілі виконавчих органів ради на 2012 рік з метою підготовки відповідного рішення виконавчого комітету.
3.Керівникам виконавчих органів ради до 18.11.2011р. розробити цілі якості підпорядкованого їм виконавчого органу на 2012 рік та погодити у профільного заступника.
4.Уповноваженому з питань системи управління якістю Степанюку О.І. та робочій групи по запровадженню в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради системи управління якістю до 01.06.2012р. актуалізувати Настанову з якості.
5.Робочій групи по запровадженню в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради системи управління якістю до 01.06.2012р. оптимізувати структуру та зміст процедур, введених в дію у 2011році.
6.Зобов’язати керівників виконавчих органів виконати зауваження, зроблені під час проведення зовнішнього аудиту:
- до 01.02.2012 р. переглянути і розробити критерії ефективної оцінки процесів і послуг, що надаються ними;
- проводити оцінку результативності діяльності виконавчого органу і його посадових осіб по завершенню кожного кварталу одночасно з поданням інформації профільному заступнику міського голови про виконання плану роботи згідно з Регламентом роботи виконавчого комітету;
- до 01.03.2012 р. внести зміни до Положень про виконавчі органи ради;
- до 23.12.2011 р. внести зміни до інформаційних та технологічних карток;
- проводити моніторинг і аналізування цілей та процесів виконавчих органів ради з метою оцінки їх результативності відповідно до Настанови з якості;
- здійснювати моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних послуг населенню шляхом проведення постійного анкетування та обов’язково забезпечувати його документальне оформлення, звіт надавати уповноваженому з питань системи управління якістю Степанюку О.І. не пізніше 28 числа останнього місяця кварталу.
7.Начальнику відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Калуш К.В. здійснювати моніторинг громадської думки щодо оцінки якості надання адміністративних послуг населенню шляхом опитування на сайті міської ради, звіт надавати уповноваженому з питань системи управління Степанюку О.І. не пізніше 28 числа останнього місяця кварталу.
8.Робочій групі по запровадженню в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради системи управління якістю до 01.02.2012 р. відкоригувати форму і зміст план-звіту про проведення внутрішнього аудиту та протоколу аналізу невідповідності.
9.Начальникам відділів обліку та фінансового забезпечення Денисюк Г.М, архівного відділу Скрипію В.В. та начальнику управління з питань містобудування та архітектури Бесазі В.Й. до 10.11.2011 р. передбачити в бюджеті на 2012 рік кошти на повірку вимірювальних приладів.
10.Начальнику відділу матеріально-технічного забезпечення Токарчуку І.Р. до 01.04.2012 р. забезпечити усунення зауважень щодо здійснення заходів з охорони праці та пожежної безпеки, наданих під час проведення зовнішнього аудиту та спеціальними органами;
11.Начальнику відділу матеріально-технічного забезпечення Токарчуку І.Р., заступнику начальника управління – начальнику відділу економічного розвитку і промисловості управління економіки, промисловості та праці Корчак Т.С., начальнику управління правового забезпечення Печілю О.В. до 27.12. 2011 р. розробити єдиний порядок вибору постачальників товарів, виконавців робіт та послуг, а також вимоги щодо якості товарів, робіт та послуг (для випадків, які не регулюються Законом України «Про здійснення державних закупівель»).
12.Вищому керівництву міської ради відповідно до вимог Настанови з якості та ДСТУ 9001- 2009:
- систематично здійснювати контроль за результатами проведення внутрішніх аудитів і виконанням керівниками підпорядкованих їм виконавчих органів ради вимог Настанови з якості;
- забезпечувати проведення оперативних нарад з метою аналізування виконання планів діяльності підпорядкованих їм виконавчих органів ради, звітів про їх виконання у відповідності до Настанови з якості та Регламенту виконавчого комітету.
13.Уповноваженому з питань системи управління якістю Степанюку О.І. оптимізувати склад внутрішніх аудиторів та організувати проведення їх навчання впродовж 2012 року.
14.Начальнику відділу автоматизованих систем управління Андрієшину А.М. до 01.03.2012 р. впровадити електронний документообіг у виконавчих органах ради.
15.Начальнику управління організаційно-виконавчої роботи Добріковій С.Є. та начальнику відділу автоматизованих систем управління Андрієшину А.М. до 01.03.2012 р. розробити дієвий механізм здійснення контролю за виконанням документів з використанням електронної системи документообігу.
2011 | Переглядів: 408 | Дата: 11.11.2011 | Коментарі (0)

Про скликання п’ятнадцятої сесії
міської ради

Керуючись статтями 42 та 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламентом Тернопільської міської ради:
1.Скликати п’ятнадцяту сесію міської ради 15 листопада 2011 року о 10:00 в залі засідань міської ради.
2.Запропонувати раді розглянути на пленарних засіданнях питання:
2.1.Про виконання бюджету міста Тернополя за 9 місяців 2011 року.
2.2.Про внесення змін до рішення міської ради від 05.01.2011 року № 6/4/6 "Про бюджет міста Тернополя на 2011 рік".
2.3.Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 08.04.2011 року № 6/7/1 „Про внесення змін та доповнень до рішення міської ради від 05.01.2011р.№ 6/4/3 „Про місцеві податки і збори”.
2.4.Про внесення змін до Регламенту Тернопільської міської ради.
2.5.Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2010р. № 6/1/17 «Про виконавчі органи та структуру міської ради».
2.6.Про затвердження Програми зміцнення охорони громадського порядку в місті "Правопорядок" на 2012-2015 роки.
2.7.Про передачу у комунальну власність зовнішніх мереж водопроводу та каналізації житлового комплексу з торговими приміщеннями і вбудованими гаражами, офісними, торгово-офісними приміщеннями та творчими майстернями (житлові будинки по вул. Лозовецькій 6,8).
2.8.Про внесення доповнень до Статуту комунального підприємства «Тернопільводоканал».
2.9.Про затвердження Положення про облік і використання безхазяйного майна та відумерлої спадщини в місті Тернополі.
2.10.Про внесення змін в рішення міської ради від 20.06.2011р. №6/9/14 «Про удосконалення порядку оренди майна, що належить до комунальної власності територіальної громади м. Тернополя.
2.11.Про обмін об’єктів нерухомого майна.
2.12.Про надання повноважень.
2.13.Про затвердження Правил торгівлі на ринках міста Тернополя.
2.14.Про міську програму міжнародного співробітництва на 2012-2015 роки.
2.15.Про внесення змін до Положення про комунальний заклад « Центр соціальної реабілітації дітей – інвалідів».
2.16.Про внесення змін до Положення про Тернопільський міський центр з нарахування і виплати допомог.
2.17.Про надання в безоплатне користування нежитлових приміщень.
2.18.Про Комплексну Програму розвитку галузі культури міста Тернополя на 2012-2015 роки.
2.19.Про затвердження міської програми розвитку дошкільної освіти м. Тернополя на 2012-2016 роки.
2.20.Про стан захворюваності на грип та ГРВІ в місті Тернополі в осінньо-зимовий період 2011-2012 років.
2.21.Про Проект Стратегії реформ в галузі охорони здоров'я м. Тернополя.
2.22.Про діяльність галузі охорони здоров’я міста.
2.23.Про внесення змін і доповнень в рішення міської ради та виконавчого комітету, скасування рішень.
2.24.Про вилучення та надання земельних ділянок.
2.25.Про затвердження проектів відведення земельних ділянок.
2.26.Про надання дозволів на розроблення проектів відведення земельних ділянок.
2.27.Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
2.28.Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки в м. Тернополі.
2.29.Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки.
2.30.Про надання дозволів на складання проектів відведення земельних ділянок для обслуговування викуплених споруд та їх реконструкції.
2.31.Про продовження договорів оренди земельних ділянок.
2.32.Про продаж права оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення на аукціоні.

2.33.Різне.
2011 | Переглядів: 353 | Дата: 11.11.2011 | Коментарі (0)

Про обстеження будівництва 
на набережній Тернопільського ставу

З метою обстеження збудованих об’єктів на набережній Тернопільського ставу зі сторони мікрорайону Кутківці, перевірки законності проведення будівельних робіт, відповідності їх дозвільним документам, наявності документів на земельну ділянку:

1.Створити робочу групу у складі:
Волков С.Б. – начальник управління муніципальної поліції, голова робочої групи;
Петровський І.Ф. – заступник начальника відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури секретар робочої групи.
Члени робочої групи:
Кібляр В.Л. – начальник відділу земельних ресурсів;
Бесага В.Й. – начальник управління з питань містобудування та архітектури;
Печіль О.В – начальник управління правового забезпечення.
2.Голові робочої групи до роботи залучити представників міського відділу УМВСУ в Тернопільській області, прокуратури міста Тернополя, Державного управління охорони навколишнього природного середовища, інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Тернопільській області.
3.ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» надати наявні документи щодо власників об’єктів, зазначених в даному розпорядженні.
4.Висновки та пропозиції робочої групи надати міському голові до 01.11.2011р.
2011 | Переглядів: 359 | Дата: 03.11.2011 | Коментарі (0)

Про забезпечення безпеки перевезення пасажирів
громадським транспортом загального користування 
на осінньо-зимовий період 2011 – 2012 років

З метою створення безпечних умов для пасажирів міського громадського транспорту загального користування та учасників дорожнього руху на осінньо-зимовий період 2011-2012 років, керуючись Законами України «Про дорожній рух», «Про автомобільний транспорт», «Про місцеве самоврядування в Україні»,

1.Перевізникам, які обслуговують маршрутну мережу громадського транспорту міста Тернополя, забезпечити належний технічний огляд транспортних засобів, що використовуються на міських автобусних/тролейбусних маршрутах міста, здійснити сезонну заміну шин до 05.11.2011.
2.Управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку до 10.11.2011 надати інформації міському голові щодо виконання пункту 1 розпорядження.
3.Управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку довести зміст даного розпорядження до відома перевізників.
4.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації опублікувати дане розпорядження в засобах масової інформації.
5.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 331 | Дата: 03.11.2011 | Коментарі (0)

Про визначення переможця
конкурсу «Кращий автобусний
маршрут міста Тернополя»

За результатами звернень пасажирів міста, поступлених скарг та пропозицій щодо обслуговування пасажирів водіями автобусів та враховуючи виконання перевізниками умов договору на перевезення пасажирів автомобільним транспортом в м. Тернополі:

1. Визнати кращими автобусними маршрутами в місті Тернополі:
1.1.Маршрут №13 «Вул.Симоненка – автовокзал – пр.С.Бандери» (перевізник ТОВ «Мега – Сервіс», директор Сполович Роман Володимирович).
1.2.Маршрут №19 «ТРЦ «Подоляни – вул.Карпенка» (перевізник ТОВ «Менс – Авто», директор Намака Андрій Григорович).
1.3.Маршрут №5 «Вул.Лучаківського – смт.В.Березовиця» (перевізник КП «Міськавтотранс», директор Рокуш Володимир Михайлович).
2.Відділу кадрового забезпечення нагородити переможців конкурсу грамотами міської ради.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 409 | Дата: 26.10.2011 | Коментарі (0)

Про затвердження Положення
про проведення щорічної оцінки 
виконання посадовими особами 
покладених на них завдань і обов'язків.

Відповідно до Закону України "Про службу в органах місцевого самоврядування", Постанови Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2001р. N1440 «Про затвердження Типового положення про проведення атестації посадових осіб місцевого самоврядування»:

1.Затвердити Положення про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов'язків і завдань (додається).
2.Відділу кадрового забезпечення довести Положення до відома посадових осіб Тернопільської міської ради, її виконавчих органів.
3.Відділу зв’язків з громадськістю та ЗМІ забезпечити оприлюднення Положення про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами покладених на них обов'язків і завдань на офіційному веб-сайті Тернопільської міської ради.
4.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови - керуючого справами О.І. Степанюка.

2011 | Переглядів: 372 | Дата: 26.10.2011 | Коментарі (0)

Про організаційні засади надання
адміністративних послуг (містобудівні 
умови та обмеження забудови земельної 
ділянки) 

З метою якісного надання адміністративних послуг з видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки фізичним та юридичним особам, керуючись Постановою Кабінету Міністрів України, «Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності» від 21.05.2009 р. №526 враховуючи лист виконавчого комітету міської ради від 15.09.2011 р. №4735/05

1.Встановити, що видача містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки буде здійснюватись відділом «Єдиний дозвільний центр» за участю працівників управління з питань містобудування та архітектури.
2.Встановити години прийому громадян працівниками управління з питань містобудування та архітектури міської ради, які надають адміністративні послуги у вівторок та четвер з 09.00 до 13.00 год. у відділі «Єдиний дозвільний центр» Тернопільської міської ради.
3.Затвердити зразок заяви щодо видачі містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки згідно з додатком №1 (додається).
4.Затвердити інформаційну картку згідно з додатком №2 (додається).
5.Опублікувати дане розпорядження в засобах масової інформації та розмістити на веб-сайті міської ради.
6.Контроль за виконання розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Камінського В.В.
2011 | Переглядів: 326 | Дата: 26.10.2011 | Коментарі (0)

Про створення інвентаризаційної комісії

З метою збереження майна комунальної власності територіальної громади м. Тернополя та проведення інвентаризації цілісного майнового комплексу Тернопільського міського шляхового ремонтно-будівельного підприємства «Міськшляхрембуд» за адресою вул. А. Монастирського,8:

1.Створити комісію в складі:
Лесів М.Ф. - заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Малко В.А. - начальник Тернопільського міського шляхового ремонтно-будівельного підприємства «Міськшляхрембуд» - заступник голови комісії;
Кашицька В.П. - головний спеціаліст відділу внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами – секретар комісії;
Члени комісії:
Баранець А.А. - в.о. завідувача сектору бухгалтерського обліку та звітності – головного бухгалтера УЖКГБтаЕ;
Вітик О.Я. - начальник відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради;
Колодницька З.І. - головний бухгалтер Тернопільського міського шляхового ремонтно-будівельного підприємства «Міськшляхрембуд»;
2.Інформацію про роботу комісії подати міському голові до 01.11.2011р.
2011 | Переглядів: 361 | Дата: 26.10.2011 | Коментарі (0)

Про організацію належного інформування
споживачів житлово-комунальних послуг

З метою організації належного інформування споживачів житлово-комунальних послуг на території м. Тернополя та забезпечення відповідного зворотного зв’язку

1.Підприємствам, які визнанні виконавцями послуг з: утримання будинків і споруд та прибудинкових територій; централізованого водопостачання та водовідведення; централізованого опалення і постачання гарячої води; вивезення та знешкодження твердих побутових відходів; технічного обслуговування ліфтів, в термін до 01.11.2011р.:
1.1.біля власних адміністративних приміщень забезпечити встановлення інформаційного стенду «Міська рада інформує»;
1.2.у власних адміністративних приміщеннях влаштувати куточок споживача із книгою відгуків та пропозицій.
2.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 389 | Дата: 21.10.2011 | Коментарі (0)

Про втрату чинності розпорядження
міського голови від 07.10.2011р. № 502 

З метою впорядкування процедури прийняття заяв на надання адміністративних послуг виконавчими органами ради, враховуючи інформаційно-аналітичну довідку заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І. від 18.10.2011р. № 5380/05:

вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 07.10.2011р. № 502.
2011 | Переглядів: 418 | Дата: 21.10.2011 | Коментарі (0)

Про призначення громадськими інспекторами по контролю
за роботою громадського транспорту в м. Тернополі

У відповідності до розпорядження міського голови від 14.01.2011р. №22 «Про затвердження положення», враховуючи подані заяви щодо призначення громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту, з метою сприяння якісного обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Тернополі:

1.Призначити громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту в місті Тернополі Гаврилюка Ігоря Богдановича та Холод Тетяну Анатоліївну.
2.Управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку видати громадським інспекторам, зазначених в п.1 даного розпорядження, терміном на 2 роки посвідчення, що підтверджуватимуть їх повноваження.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 359 | Дата: 21.10.2011 | Коментарі (0)

Про впорядкування перевезень пасажирів
на автобусних маршрутах загального користування
комунальним підприємством «Міськавтотранс»

З метою впорядкування роботи автобусів комунального підприємства «Міськавтотранс», підвищення їх ефективного використання, закриття планового випуску автобусів на маршрути, забезпечення безпечних і якісних перевезень пасажирів, враховуючи наказ Міністерства транспорту та зв’язку України від 30.12.1998р. №102 «Про затвердження Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту», Договір на перевезення пасажирів автомобільним транспортом в м. Тернополі
1.Директору комунального підприємства "Міськавтотранс» В.М.Рокушу :

1.1.Розробити на листопад 2011 року графік проведення планових технічних обслуговувань автобусів (ТО-1, ТО-2) та подати управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку до 25.10. 2011 року.

1.2.Розробити на листопад 2011 року графік роботи автобусів резервної групи та подати на затвердження управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку до 25.10.2011 року.
1.3.Щомісячно до 25 числа поточного місяця розробляти графіки роботи автобусів резервної групи і графік проведення планових ТО-1, ТО-2 для всіх автобусів, що задіяні до перевезень, на наступний місяць та подавати графік роботи автобусів резервної групи на затвердження управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку.
1.4.Посилити контроль за роботою автобусів, що працюють в звичайному режимі руху у відповідності до результатів конкурсного відбору та затверджених розкладів руху.
2.Управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку в разі невиконання комунальним підприємством «Міськавтотранс» пункту 1 даного розпорядження інформувати виконавчий комітет.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.

2011 | Переглядів: 364 | Дата: 21.10.2011 | Коментарі (0)

Про проведення перевірки

1.Відділу внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами з 17.10.2011р. по 11.11.2011р. провести перевірку фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Тернопільміськсвітло» за період з 01.01.2010 р. по 30.09.2011 р. 
2.Довідку про результати перевірки надати міському голові до 15.11.2011р.
2011 | Переглядів: 360 | Дата: 19.10.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою обстеження технічного стану несучих конструкцій будівлі за адресою пр. Ст.Бандери, 2 

1.Створити комісію у складі:
Камінський В.В. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради голова комісії;
Солоніна М.Я. - головний спеціаліст відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури секретар комісії;
Члени комісії:
Стареньков В.Г. - заступник начальника управління з питань містобудування та архітектури, начальник відділу нагляду;
Мединський В. В. - начальник управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Стецик О.В. - інженер відділу технічного нагляду управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Луцик І.О. - головний спеціаліст відділу земельних ресурсів
Денисов О.М. - головний спеціаліст відділу планування та захисту управління надзвичайних ситуацій
Крук В.О. - заступник начальника відділу, головний державний інспектор інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Тернопільській області. (за згодою)
Кузів І.М. - Директор «НДІпроектреконструкція» (за згодою)
Чирський Я.П. - головний інженер комунального підприємства «Місто» (за згодою)
2.Комісії надати інформацію про проведену роботу до 02.11.2011р.
2011 | Переглядів: 396 | Дата: 19.10.2011 | Коментарі (0)

Про заборону використання
електронагрівальних приладів
З метою дотримання правил пожежної безпеки:

1.Заборонити використання електронагрівальних приладів у всіх приміщеннях міської ради.
2.Відповідальність за виконання п.1 розпорядження покласти на керівників виконавчих органів.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами Степанюка О.І.
2011 | Переглядів: 363 | Дата: 13.10.2011 | Коментарі (0)

Про початок опалювального
сезону в м. Тернополі

В зв’язку із пониженням середньодобової температури зовнішнього повітря комунальному підприємству теплових мереж "Тернопільміськтепло-комуненерго” та підприємствам, котельні яких забезпечують теплопостачання об’єктів соціальної сфери міста: 

- розпочати опалювальний сезон для лікувальних закладів, шкіл та дошкільних закладів м. Тернополя з 10 жовтня 2011 року.
2011 | Переглядів: 403 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про початок опалювального
сезону в м. Тернополі

В зв’язку з пониженням середньодобової температури зовнішнього повітря:

- дозволити комунальному підприємству теплових мереж „Тернопільміськ-теплокомуненерго” та підприємствам, котельні яких забезпечують теплопостачання житлових будинків міста, розпочати з 10 жовтня 2011 року опалювальний сезон для населення та інших споживачів м. Тернополя.
2011 | Переглядів: 383 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0