Управління ЖКГ
Неділя, 19.05.2024, 02:56
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови » 2011

У категорії оголошень: 174
Показано оголошень: 161-174
Сторінки: « 1 2 ... 7 8 9


Про вдосконалення механізму виплати 
субвенцій за безоплатний проїзд пасажирів -
пільговиків в міському пасажирському транспорті 

З метою вдосконалення механізму виплати перевізникам субвенційних коштів на відшкодування втрат доходів від безкоштовного проїзду в міському пасажирському транспорті пасажирів-пільговиків, визначених згідно чинного законодавства, на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 04.03.2002 року №256 «Про затвердження Порядку фінансування видатків міського бюджету на здійснення заходів з виконання державних програм соціального захисту населення за рахунок субвенцій з державного бюджету»:
1.Затвердити склад комісії по передачі управлінню соціальної політики функцій з проведення відшкодувань перевізникам втрат доходів від безоплатного проїзду в міському пасажирському транспорті пасажирів-пільговиків, визначених згідно чинного законодавства, згідно з додатком (додається).
2.Комісії у двотижневий термін вивчити досвід інших міст стосовно розподілу субвенційних коштів між перевізниками на основі запровадження управлінням праці та соціальної політики спеціальних карток - талонів для видачі їх пасажирам – пільговикам і на основі цього надати свої пропозиції для розробки Положення про методику розподілу субвенцій між постачальниками послуг .
3.Управлінню соціальної політики відповідно до пропозицій комісії розробити механізм видачі карток – талонів отримувачам транспортних послуг, форму звіту про кількість здійснених безоплатних поїздок і на цій основі - методику розподілу субвенційних коштів між надавачами послуг.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань економіки В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 382 | Дата: 08.02.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії по розгляду 
звернення депутата Тернопільської 
міської ради Заставного Р.Й. щодо 
проблемних питань, пов’язаних з 
перейменуванням вул. Генерала 
І. Черняховського на вул. Героїв Крут

Розглянувши звернення депутата Тернопільської міської ради Заставного Р.Й., беручи до уваги колективні звернення мешканців міста, з метою вирішення проблемних питань, пов’язаних із прийняттям рішення Тернопільської міської ради від 23.12.2010 р. № 6/3/8 «Про перейменування вулиці на честь Героїв Крут в м. Тернополі»:

1.Створити комісію в складі:
Бойко Богдан Ярославович - заступник міського голови з питань містобудування, голова комісії;
Дивак Наталія Степанівна - головний спеціаліст відділу архітектурно-художнього оформлення середовища управління містобудівного та архітектурного комплексу, секретар комісії.
Члени комісії:
Баб’юк Марія Петрівна - депутат міської ради, голова постійної комісії міської ради з питань освіти, науки, культури;
Гнатюк Остап Васильович - директор ТОВ «Міське бюро технічної інвентаризації» (за згодою);
Дмитришин Анатолій Євгенович - начальник КЖЕП «Житловик»;
Заставний Роман Йосипович - депутат міської ради (за згодою); 
Лужняк Людмила Йосипівна - начальник сектору громадянства, імміграції та реєстрації фізичних осіб Тернопільського міського відділу УМВС України в Тернопільській області (за згодою);
Окаринський Михайло Михайлович - депутат міської ради, голова постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій;
Печіль Олександр Васильович - начальник управління правового забезпечення міської ради;
Савула Роман Степанович - начальник ЖЕК-13 ЖБК;
Соколовський Олег Іванович - начальник управління житлово-комунального господарства та екології;
Строєвус Андрій Васильович - депутат міської ради (за згодою);
Чепіль Данило Васильович - заступник начальника управління містобудівного та архітектурного комплексу.
2.Висновки та пропозиції по результатах роботи комісії надати міському голові в 20 денний термін.
3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань містобудування Бойка Б.Я.
2011 | Переглядів: 549 | Дата: 08.02.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою прийняття – передачі частини території регіонально-ландшафтного парку «Загребелля», згідно рішення міської ради від 05.01.2011 р. № 6/4/10 «Про передачу на баланс», керуючись ст. 42 Закону України ”Про місцеве самоврядування в Україні”:

1.Створити комісію в складі:
Голова комісії:
Мужилівський Богдан Мирославович – заступник начальника відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради
Члени комісії:
Букар Володимир Анатолійович - інженер по озелененню комунального підприємства «Об’єднання парків, культури і відпочинку».
Гринчишин Людмила Григорівна - начальник відділу екологічної безпеки управління житлово-комунального господарства та екології.;
Матвеєва-Процяк Тетяна Сергіївна - юрисконсульт відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради;
Мацало Ольга Ананіївна - головний бухгалтер відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради;
Скрипчинський Антон Михайлович - заступник начальника комунального підприємства «Об’єднання парків, культури і відпочинку».
2.Роботу комісії оформити відповідним актом прийняття – передачі частини території регіонально-ландшафтного парку «Загребелля» в термін до 08.03.2011 р.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови П.Д. Ландяка.
2011 | Переглядів: 378 | Дата: 08.02.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в додаток до 
розпорядження міського голови від 24.12.2010 № 61

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Внеси зміни в Додаток до розпорядження міського голови від 24.12.2010 № 61, а саме:
- п. 15 викласти в наступній редакції:
«п. 15. Громадські ради створюються міським головою за наступними напрямками:
інновацій та інвестицій;
освіти, науки, культури та мистецтва;
економіки, промисловості та підприємництва;
стратегічного розвитку та містобудування;
духовності та моралі;
молодіжної політики, спорту та туризму;
охорони здоров’я, материнства та дитинства;
протидії корупції та дотримання законності;
діяльності ринків;
екології.
- Доповнити додаток пунктом 16 наступного змісту:
п. 16. Громадські ради діють на підставі даного Положення та розпорядження міського голови про затвердження складу Громадської ради.
2011 | Переглядів: 405 | Дата: 07.02.2011 | Коментарі (0)

Про затвердження «Положення
Про громадського інспектора у сфері 
житлово-комунального господарства»

З метою сприяння запобіганню порушень вимог законодавства, стандартів, нормативів, норм, порядків і правил у сфері житлово-комунального господарства, а також залучення громадськості до контролю за наданням послуг у сфері житлово-комунального господарства міста:

Затвердити положення "Про громадського інспектора у сфері житлово-комунального господарства” (додається).
2011 | Переглядів: 407 | Дата: 03.02.2011 | Коментарі (0)

Про створення Комітету з
управління впровадженням
Стратегічного плану економічного
розвитку міста Тернополя

З метою встановлення громадського контролю за впровадженням Стратегічного плану економічного розвитку міста Тернополя, на виконання рішення міської ради від 13.03.2008р. №5/16/33 "Про Стратегічний план економічного розвитку м. Тернополя”, керуючись ст. 42 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні”:

1.Створити Комітет з управління впровадженням Стратегічного плану економічного розвитку міста Тернополя згідно з додатком 1 (додається).

2.Затвердити Положення про Комітет з управління впровадженням Стратегічного плану економічного розвитку міста Тернополя згідно з додатком 2 (додається).

3.Затвердити Положення про моніторинг впровадження Стратегічного плану економічного розвитку міста Тернополя згідно з додатком 3 (додається).

4.Контроль за виконанням цього рішення залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 331 | Дата: 02.02.2011 | Коментарі (0)

Про врегулювання порядку 
підготовки проектів рішень 
виконавчого комітету 

З метою забезпечення реалізації норм ст.ст. 27, 27-1 Закону України «Про планування і забудову територій»:

1.Управлінню містобудівного та архітектурного комплексу готувати проекти рішень виконавчого комітету міської ради з питань надання містобудівних умов та обмежень після укладення договорів про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури міста, копію яких долучати до вказаних проектів рішень.

2.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 388 | Дата: 01.02.2011 | Коментарі (0)

Про запровадження тарифів

З метою приведення у відповідність до постанови Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. № 529 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій» тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Тернополі:

1.Вважати таким, що втратило чинність розпорядження міського голови від 23.09.2010р. № 231 «Про запровадження побудинкового тарифу» .
2.Управлінню житлово - комунального господарства та екології у встановленому законодавством порядку подати на затвердження виконавчому комітету Тернопільської міської ради: 
2.1.Орієнтовний перелік послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій у м. Тернополі та періодичність їх надання до 01.02.2011р.;
2.2.Побудинкові тарифи на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій до 20.03.2011р. 
3.Відповідальним за організацію роботи щодо проведення розрахунків тарифів та підготовки матеріалів до проекту рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради визначити заступника начальника управління житлово-комунального господарства та екології з економіки Креденця О.В.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Ландяка П.Д.
2011 | Переглядів: 379 | Дата: 25.01.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи щодо визначення
земельної ділянки під міське кладовище

Враховуючи те, що територія міських кладовищ вичерпана для проведення поховань, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні":

1.Затвердити склад робочої групи для визначення земельної ділянки для розміщення міського кладовища в наступному складі :
Ландяк Петро Дмитрович - перший заступник міського голови, голова комісії;
Бойко Богдан Ярославович - заступник міського голови з питань містобудування , заступник голови комісії:
Члени комісії:
Захарчук Вадим Всеволодович - начальник управління містобудівного та архітектурного комплексу;
Руцький Ярослав Антонович - начальник відділу використання земельних ресурсів.
Слободян Микола Петрович – заступник начальника Держкомзему в м. Тернополі 
Соколовський Олег Іванович – начальник управління житлово-комунального господарства та екології 
Шумський Зіновій Михайлович – начальник спеціалізованого комунального підприємства "Ритуальна служба".
Лучанко Марія Григорівна – головний спеціаліст відділу благоустрою управління житлово-комунального господарства та екології, секретар комісії.

2.До роботи комісії можуть залучатися фізичні та юридичні особи, власники та користувачі земельних ділянок, які пропонуються до вибору.

3.Пропозиції подати до 15.02.2011 року.

4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 410 | Дата: 24.01.2011 | Коментарі (0)

Про організацію роботи "гарячої” телефонної лінії 
в міській раді в першому півріччі 2011 року

Відповідно до статті 40 Конституції України, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про звернення громадян” та з метою забезпечення сприятливих умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення:

1.Затвердити графік роботи "гарячої” телефонної лінії міської ради на перше півріччя 2011 року кожного четверга з 10-00 до 11-00 год., згідно з додатком (додається).

2.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації міської ради:

2.1.Інформувати населення міста про порядок та час проведення "гарячої” телефонної лінії.

2.2.Повідомляти міського голову та заступників міського голови за день до проведення "гарячої” телефонної лінії.

3.Заступникам міського голови та помічникам міського голови забезпечити належне реагування на запитання, заяви і пропозиції, висловлені мешканцями міста.

4.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.

2011 | Переглядів: 360 | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (0)

Про закріплення 
заступників міського голови 
за мікрорайонами міста

З метою додаткового оперативного вивчення ситуації та контролю щодо дотримання правил благоустрою та стану житлового фонду, правил торгівлі та попередження стихійної торгівлі на вулицях міста, контролю за станом доріг, виконанням рішень міської ради, виконавчого комітету та розпоряджень міського голови, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні”:

1.Закріпити заступників міського голови за мікрорайонами міста:

Бицюра Леонід Олексійович – Дружба, Кутківці, Пронятин;

Бойко Богдан Ярославович – територія, обмежена вулицею Р.Купчинського, проспектом Злуки, вулицею Текстильною;

Камінський Володимир Володимирович – територія, обмежена проспектом С.Бандери, залізничною колією, вулицею Протасевича;

Ландяк Петро Дмитрович – територія, обмежена залізничною колією, вулицями Збаразькою та Текстильною.

Остапчук Вікторія Олександрівна – Новий Світ, Центр (обмежений вулицею Руською, залізничною колією та парком ім.Т.Шевченка);

Степанюк Олександр Іванович – Центр (обмежений вул.Руською, залізничною колією та парком «Топільче»);

Турський Ігор Володимирович – територія, обмежена проспектом С.Бандери, залізничною колією, вулицею Збаразькою, проспектом Злуки, вулицею Р.Купчинського.

2.Інформувати міського голову про вжиті заходи щомісячно.

3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови П.Д.Ландяка.
2011 | Переглядів: 427 | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (0)

Про підвищення якості надання 
адміністративних послуг населенню
виконавчими органами Тернопільської 
міської ради та впровадження системи управління
відповідно до ДСТУ ISO 9001-2001 

Керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні”, Постановами Кабінету Міністрів України „Про затвердження Програми запровадження системи управління якістю в органах виконавчої влади” від 11.05.2006р. № 614 та від 18.06.2008р. № 548, з метою ефективної діяльності виконавчих органів міської ради, спрямованої на надання якісних адміністративних послуг:

1.Забезпечити підвищення якості надання управлінських, адміністративних послуг виконавчими органами Тернопільської міської ради для фізичних та юридичних осіб, населення міста.

2.Запровадити в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради систему управління якістю надання адміністративних послуг відповідно до ДСТУ ISO 9001-2001.

3.Виконавчому комітету розробити та затвердити програму, план заходів, робочу групу з впровадження системи управління якістю, політику і цілі якості, реєстр адміністративних послуг, інформаційні, технологічні карти та інші системні документи, щодо впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ДСТУ ISO 9001-2001.

4.Контроль за виконанням рішення покласти на заступника міського голови, керуючого справами виконкому Степанюкa О.І.


2011 | Переглядів: 412 | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (0)

Про затвердження положення

З метою сприяння безпечним, якісним та ефективним умовам перевезень та обслуговування пасажирів, а також контролю за наданням послуг з перевезень пасажирів громадським транспортом на території міста:

Затвердити положення «Про громадський контроль за роботою громадського транспорту в м. Тернополі» (додається).
2011 | Переглядів: 377 | Дата: 19.01.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи по організації автоматизованої
системи диспетчерського управління, автоматизованої системи
координації дорожнього руху та впровадження уніфікованої 
системи безготівкових розрахунків у міському пасажирському
транспорті у м. Тернополі

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Створити робочу групу по організації автоматизованої системи диспетчерського управління, автоматизованої системи координації дорожнього руху та впровадження уніфікованої системи безготівкових розрахунків у міському пасажирському транспорті у м. Тернополі згідно з додатком (додається).

2.Робочій групі до 20 січня 2011 року подати пропозиції по організації автоматизованої системи диспетчерського управління, автоматизованої системи координації дорожнього руху та впровадження уніфікованої системи безготівкових розрахунків у міському пасажирському транспорті у м. Тернополі.

3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань економіки Камінського В.В.
2011 | Переглядів: 416 | Дата: 13.01.2011 | Коментарі (0)

1-20 21-40 ... 121-140 141-160 161-174
Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0