Управління ЖКГ
Неділя, 19.05.2024, 01:56
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови

2010 [9]
2011 [174]
2012 [1]

У розділі оголошень: 184
Показано оголошень: 61-80
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 »

Про проведення
загальноміської толоки

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про благоустрій населених пунктів», з метою забезпечення належного санітарного стану території міста з нагоди святкування Дня Державного прапора України, 20-ї річниці Незалежності України та Дня міста Тернополя:

1.Провести загальноміську толоку 18 серпня 2011р.
2.Відповідно до розподілу, затвердженого розпорядженням міського голови від 02.08.2011р. №404, заступникам міського голови закріпленим за мікрорайонами міста забезпечити організацію проведення загальноміської толоки по мікрорайонах міста із залученням підприємств, установ та організацій усіх форм власності.
3.Структурним підрозділам міської ради забезпечити участь у проведенні загальноміської толоки підприємств, установ та організацій усіх форм власності, що перебувають у їх підпорядкуванні.
4.Підприємствам, що обслуговують житловий фонд міста усіх форм власності, організувати проведення загальноміської толоки на закріплених територіях.
5.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації забезпечити інформування підприємств, установ, громадських організацій та мешканців міста про проведення акції.
6.У термін до 22.08.2011р. подати інформацію в управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології про перелік впорядкованих територій та залучених в акції учасників.
7.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 320 | Дата: 25.08.2011 | Коментарі (0)

Про робочу групу щодо електронної карти міста
Тернополя на базі сучасних геоінформаційних технологій

З метою оперативного та ефективного вирішення завдань, прийняття рішень з питань архітектури, містобудування, транспорту, залучення інвестицій, розвитку туристичної інфраструктури, збереження культурно-історичної спадщини, розвитку та модернізації інженерних мереж і шляхово-мостової системи міста:

1.Склад робочої групи щодо електронної карти міста Тернополя на базі сучасних геоінформаційних технологій викласти в новій редакції:
Надал Сергій Віталійович – міський голова, голова робочої групи;
Окаринський Михайло Михайлович – начальник управління стратегічного розвитку міста, заступник голови робочої групи;
Фігурська Алла Кіндратівна – старший інспектор організаційного відділу виконавчого комітету управління організаційно-виконавчої роботи, секретар робочої групи.
Члени робочої групи:
Андрійчук Уляна Василівна – начальник відділу стратегічного планування та маркетингу міста управління стратегічного розвитку міста;
Бас Любомир Якович – начальник Центру телекомунікаційних послуг Тернопільської філії ВАТ «Укртелеком» (за згодою);
Бесага Василь Йосипович – начальник управління з питань містобудування та архітектури;
Бобрівець Володимир Леонідович – голова правління ВАТ «Тернопільміськгаз» (за згодою);
Кібляр Віктор Леонтійович – начальник відділу земельних ресурсів;
Кузьма Володимир Антонович – начальник КП «Тернопільводоканал»;
Сененький Мирослав Юстинович – начальник Тернопільського міського району електромереж (за згодою);
Куртяк Йосип Володимирович – начальник КП «Тернопільміськтеплокомуненерго»
2.Визначити управління стратегічного розвитку міста робочим органом з розробки та обслуговування електронної карти міста на базі геоінформаційних технологій.
3.Розпорядження міського голови від 03.02.2011р. № 53 «Про створення робочої групи щодо електронної карти міста Тернополя на базі сучасних геоінформаційних технологій», від 30.03.2011р. № 175 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 21.02.2011р. № 75», від 02.08.2011р. № 392 «Про внесення змін в розпорядження міського голови від 03.02.2011р. № 53» вважати такими, що втратили чинність.
2011 | Переглядів: 444 | Дата: 15.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

Враховуючи звернення прокуратури міста Тернополя від 08.08.2011р. № 90-7489 вих-11:
1.Створити комісію щодо проведення перевірки правомірності проживання окремих громадян по вул. Довженка, 15 та 15а в м. Тернополі у складі:
Малимін Богдан Мирославович – начальник відділу квартирного обліку та нерухомості, голова комісії;
Чорненький Василь Володимирович – головний юрисконсульт сектору правової експертизи проектів документів управління правового забезпечення, секретар комісії.
Члени комісії:
Гачкевич Сергій Борисович – спеціаліст І категорії управління муніципальної поліції;
Підгайна Марія Василівна – головний спеціаліст сектору економічної роботи та бухгалтерського обліку відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення;
Лучанко Марія Григорівна – головний спеціаліст відділу благоустрою та екології управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
2.Комісії приступити до роботи 11.08.2011р.
3.Надати висновки і пропозиції міському голові 15.08.2011р.
2011 | Переглядів: 378 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про поточний ремонт
пристані «Хутір»

З метою підготовки до проведення чемпіонату Європи з водо-моторного спорту в Тернополі:
1.Зобов’язати КП «Тернопільелектротранс» провести поточний ремонт пристані «Хутір» до 20.08.2011р.
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 367 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про подачу гарячої води

В зв’язку із святкуванням 20-ї річниці незалежності України, та з метою покращення обслуговування мешканців і гостей міста: 
1.Дозволити комунальному підприємству теплових мереж "Тернопільміськтеплокомуненерго” Тернопільської міської ради з 20 по 31 серпня 2011 року подавати гарячу воду щоденно з 06.00 до 24.00 години.
2.Починаючи з 01 вересня 2011 року подачу гарячої води здійснювати згідно діючого графіка, затвердженого рішенням виконавчого комітету Тернопільської міської ради від 10 червня 2010 року № 981 "Про затвердження графіка подачі гарячої води”.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
2011 | Переглядів: 328 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про закріплення робочих кабінетів.

1. Для забезпечення виконання службових обов’язків робочі кабінети за адресою вул. Коперника 1 закріпити:
Каб. № 208 за заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В. В. Стемковським,
Каб. № 206 за начальником управління житлово - комунального господарства благоустрою та екології В. М. Болєщуком.
2.Заступнику міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В. В. Стемковському надати пропозиції щодо закріплення службових кабінетів за управлінням житлово - комунального господарства благоустрою та екології та відділом реформування житлово – комунального господарства.
2011 | Переглядів: 364 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про скликання тринадцятої сесії
міської ради

Керуючись статтями 42 та 46 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» та Регламентом Тернопільської міської ради:
1.Скликати тринадцяту сесію міської ради 16 серпня 2011 року о 10:00 в залі засідань міської ради.
2.Запропонувати раді розглянути на пленарних засіданнях питання:
2.1.Про організацію видачі дозволів на торгівлю та надання в безоплатне користування приміщень суб'єктам підприємницької діяльності, які займаються організацією харчування учнів у навчальних закладах м. Тернополя.
2.2.Про внесення змін і доповнень до рішення Тернопільської міської ради від 08.04.2011р. № 6/7/24 «Про затвердження міської програми розвитку позашкільної освіти на 2011-2014 роки».
2.3.Про затвердження Статуту Галицького коледжу імені В'ячеслава Чорновола.
2.4.Про міську програму та угоду з підготовки бакалаврів Галицького інституту імені В'ячеслава Чорновола у ТНЕУ.
2.5.Про затвердження нової редакції Статуту Тернопільської комунальної міської лікарні №2.
2.8.Про затвердження нової редакції Статуту Тернопільської міської комунальної лікарні швидкої допомоги.
2.7.Про надання дозволу КП «Підприємство матеріально-технічного забезпечення» Тернопільської міської ради виступити засновником ТзОВ «Соціальні аптеки».
2.8.Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Об’єднання парків культури і відпочинку м. Тернополя».
2.9.Про внесення змін до Статуту комунального підприємства «Палац Кіно» Тернопільської міської ради.
2.10.Про передачу тротуарних плит.
2.11.Про надання в безоплатне користування нежитлового приміщення.
2.12.Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік, затвердженого рішенням міської ради від 23.12.2010р. №6/3/5 «Про затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011рік».
2.13.Про затвердження угоди про передачу видатків на фінансування програми організації рятування людей на водних об’єктах Тернопільської області на 2010-2014 роки.
2.14.Про звільнення від сплати державного мита.
2.15.Про звільнення від плати за землю КП "Тернопільводоканал”.
2.16.Про виконання бюджету міста Тернополя за перше півріччя 2011 року.
2.17.Про внесення змін до рішення міської ради від 05.01.2011р. № 6/4/6 "Про бюджет міста Тернополя на 2011 рік".
2.18.Про внесення змін та доповнень до рішень міської ради.
2.19.Про затвердження Програми модернізації, ремонту та заміни ліфтів у місті Тернополі на 2011-2015 роки.
2.20.Про затвердження Програми поводження з твердими побутовими відходами на 2012 – 2016 роки в м. Тернополі.
2.21.Про підвищення якості надання послуг теплозабезпечення та гарячого водопостачання навчальних та дошкільних закладів виховних закладів, здійснення капіталовкладень з метою підвищення енерногоефективності.
2.22.Про передачу майна.
2.23.Про внесення змін до рішення міської ради щодо надання в безоплатне користування майна комунальної власності міста.
2.24.Про внесення змін до статуту комунального підприємства «Тернопільелектротранс» Тернопільської міської ради.
2.25.Про внесення змін в Положення про виконавчі органи.
2.26.Про нагородження відзнаками Тернопільської міської ради.
2.27.Про призначення головного редактора газети "Тернопіль вечірній".
2.28.Про проведення звітів депутатів, депутатських фракцій Тернопільської міської ради перед виборцями.
2.29.Про передачу на баланс Тернопільського міського відділу УМВС України в Тернопільській області автомобіля.
2.30.Про надання дозволу на складання проекту землеустрою для обслуговування будинків, приміщень, будівель.
2.31.Про надання дозволу на розробку проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок.
2.32.Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки.
2.33.Про надання дозволу на складання проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва.
2.34.Про надання дозволу на розробку проектів відведення щодо зміни цільового призначення земельних ділянок.
2.35.Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для обслуговування будинків, приміщень, будівель.
2.36.Про затвердження проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок для будівництва.
2.37.Про продовження договорів оренди.
2.38.Про вилучення та надання в оренду земельних ділянок.
2.39.Про надання в приватну власність земельних ділянок.
2.40.Про надання в спільну приватну власність земельних ділянок.
2.41.Про скасування рішень міської ради.
2.42.Різне.
2011 | Переглядів: 348 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в додаток до
розпорядження міського голови
від 06.06.2011р. № 283

У зв’язку з кадровими змінами викласти додаток до розпорядження міського голови від 06.06.2011р. № 283 «Про координацію діяльності комунальних підприємств, установ та організацій» у новій редакції (додається).
2011 | Переглядів: 335 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в додаток до
розпорядження міського голови 
від 02.06.2011р. № 274

У зв’язку з кадровими змінами внести зміни в додаток до розпорядження міського голови від 02.06.2011р. № 274 «Про створення робочої групи для підготовки інвестиційної карти міста» і:
1.Виключити зі складу робочої групи Бойка Богдана Ярославовича – заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голову комісії; Босака Степана Володимировича – в.о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
2.Включити до складу робочої групи Камінського Володимира Володимировича – заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голову робочої групи; Муцу Ганну Михайлівну – начальна відділу реформування житлово-комунального господарства.
2011 | Переглядів: 320 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії для обстеження нежитлових приміщень комунальної власності за адресою вул. Коперніка, 1

Керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», з метою обстеження технічного стану приміщень першого поверху з адресою вул. Коперніка, 1, загальною площею 100,6 кв.м., закріплених розпорядженням міського голови від 27.05.2011 р. № 262 за управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та екології для влаштування громадської приймальні з питань житлово-комунальних послуг та центру сприяння діяльності об’єднань співвласників багатоквартирних будинків:
1.Створити комісію в складі:
Поливко Іван Миколайович - заступник начальника управління обліку та контролю за використанням комунального майна, голова комісії;
Коженівський Василь Євгенович - головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна, секретар комісії
Члени комісії:
Мокляк В’ячеслав Іванович - в.о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології
Петровський Ігор Феодосійович – головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури;
Стецик Микола Васильович – старший інженер відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради;
2.Комісії вивчити технічний стан приміщень щодо можливості їх використання за цільовим призначенням, необхідності проведення ремонту і реконструкції та до 12.08.2011 р. надати міському голові висновки про результати роботи.
2011 | Переглядів: 395 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення тарифної комісії

З метою належної організації та контролю за порядком встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. №529 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»:
1.Створити комісію в складі:
Стемковський В.В. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - голова комісії;
Мокляк В.І. - в. о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології - заступник голови комісії;
Дейнека Ю.П. - начальник управління економіки, промисловості та праці - заступник голови комісії;
Кравець Н.Ф. - в. о. начальника планово-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії;
Члени комісії:
Куйбіда Т.Я. - заступник голови Тернопільського обласного територіального відділення антимонопольного комітету України (за згодою);
Гевко Г.О. - директор ПП «Благоустрій» (за згодою);
Гнатенко О.І. - начальник відділу послуг управління у справах захисту прав споживачів у Тернопільській області (за згодою);
Горєва Г.М. - завідувач сектору регуляторної політики управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
Дереворіз М.Є. - директор ПП «Східний масив» (за згодою);
Козіцький Ю.А. - головний спеціаліст відділу представництва у Тернопільській області департаменту регіональної політики Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва (за згодою);
Кріль О.А. - заступник начальника інспекції – начальник відділу державної інспекції з контролю за цінами в Тернопільській області (за згодою);
Гоць В.І. - заступник начальника головного управління економіки обласної державної адміністрації
Кузьма В.А. - депутат міської ради, заступник голови постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій (за згодою);
Окаринський М.М. - депутат міської ради, голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій (за згодою);
Савечко П.М. - головний спеціаліст відділу реформування житлово-комунального господарства;
Хромчак Р.О. - головний спеціаліст-юрисконсульт загального відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Шидлівський М.П. - директор ПП «Укрспецінформ» (за згодою).
2.Розпорядження міського голови від 17.06.2011р. № 298 «Про створення тарифної комісії» вважати таким, що втратило чинність.
3.Висновки та пропозиції по результатах роботи комісії подати міському голові.
2011 | Переглядів: 390 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою завершення робіт щодо інвентаризації будівництва в місті Тернополі:
1.Створити комісію у складі:
Камінський Володимир Володимирович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Петровський Ігор Федосійович – заступник начальника відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії;
Члени комісії:
Бесага Василь Йосипович – начальник управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії;
Кібляр Віктор Леонтійович – начальник відділу земельних ресурсів;
Гладкий Михайло Петрович – депутат міської ради (за згодою);
Лило Василь Йосипович – депутат міської ради (за згодою).
2.Комісії щоквартально до 30 числа місяця, що передує кварталу надавати міському голові інформацію про стан об’єктів будівництва в м. Тернополі.
3.Розпорядження міського голови від 10.12.2010р. № 21 «Про проведення інвентаризації будівництва в м. Тернополі» та від 20.12.2010р. № 48 «Про створення комісії» вважати такими, що втратили чинність.
2011 | Переглядів: 371 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в розпорядження
міського голови № 279 від 06.06.2011р.

З метою оперативного інформування тернополян про роботу міської ради, відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»:

Внести зміни до Положення про забезпечення доступу до публічної інформації у Тернопільській міській раді, затвердженого розпорядженням міського голови № 279 від 06.06.2011року та викласти п.3.4 в наступній редакції:
3.4.На інформаційних стендах розміщуються:
1)зразок відповідної форми запиту на інформацію;
2)порядок оскарження рішень, дій та бездіяльності Тернопільської ради, її виконавчих органів та посадових осіб;
3)відомості, необхідні для оперативного інформування запитувачів інформації про діяльність Тернопільської міської ради.
2011 | Переглядів: 343 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про організацію перевірки

З метою дотримання правил внутрішнього трудового розпорядку та контролю за раціональним використанням робочого часу створити комісію у складі :

Турський Ігор Володимирович - секретар міської ради, голова комісії
Гураль Марія Володимирівна - спеціаліст 1-ої категорії організаційного відділу виконавчого комітету, управління організаційно-виконавчої роботи, секретар комісії
Члени комісії:
Кашицький Володимир Володимирович - начальник патронатного відділу
Стандрет Василь Володимирович - начальник відділу кадрів
Горохівський Антон Миколайович - юрисконсульт 1-ої категорії відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення
2.Комісії щотижнево здійснювати перевірку дотримання правил трудового розпорядку у виконавчих органах міської ради, складати відповідний акт та інформувати міського голову.
2011 | Переглядів: 346 | Дата: 11.08.2011 | Коментарі (0)

Про призначення громадським інспектором по контролю
за роботою громадського транспорту в м. Тернополі

У відповідності до розпорядження міського голови від 14.01.2011р. №22 «Про затвердження положення», враховуючи подані заяви щодо призначення громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту, з метою сприяння якісного обслуговування пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Тернополі:
1.Призначити громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту в місті Тернополі:
1.1.Бернадського Володимира Олексійовича – пенсіонера;
1.2.Мазуркевич Мирославу Онуфріївну – пенсіонерку;
1.3.Бодоряк Дмитра Кузьмича- пенсіонера.
2.Управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку видати терміном на 2 роки посвідчення, що підтверджуватиме їх повноваження.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В.Камінського.
2011 | Переглядів: 323 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про організацію роботи "гарячої” телефонної лінії

Відповідно до статті 40 Конституції України, Законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про звернення громадян” та з метою забезпечення сприятливих умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення:
1.Затвердити графік роботи "гарячої” телефонної лінії міської ради - кожного четверга з 10 – 00 до 11 - 00 год., згідно з додатком (додається).
2.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації міської ради:
2.1.Інформувати населення міста про порядок та час проведення "гарячої” телефонної лінії.
2.2.Повідомляти міського голову та заступників міського голови за день до проведення "гарячої” телефонної лінії.
3.Заступникам міського голови та патронатному відділу забезпечити належне реагування на запитання, заяви і пропозиції, висловлені мешканцями міста.
4.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.
2011 | Переглядів: 303 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про покладення повноважень

З метою забезпечення належного обліку безхазяйного майна,відповідно до ч. 1 ст. 335 Цивільного кодексу України:
1.Визначити органом, який здійснює інформаційну функцію - своєчасна подача оголошення в друкованих засобах масової інформації про взяття безхазяйної нерухомої речі на облік з моменту подання заяви органу місцевого самоврядування, Товариство з обмеженою відповідальністю «Тернопільське міське бюро технічної інвентаризації»
2.ТзОВ «Тернопільське міське бюро технічної інвентаризації» інформацію про розміщення оголошення в друкованих засобах масової інформації надавати управлінню обліку та контролю за використанням комунального майна.
2011 | Переглядів: 322 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про розподіл обов’язків

У зв’язку з кадровими змінами:

1.Затвердити розподіл обов’язків між головою, секретарем ради, заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради та заступником міського голови – керуючим справами згідно з додатком (додається).
2.Розпорядження міського голови від 30.11.2010р. № 4 «Про тимчасовий розподіл обов’язків між головою,секретарем ради, першим заступником, заступниками міського голови, заступником міського голови-керуючим справами», від 18.03.2011р. № 142 «Про розподіл обов’язків між головою, секретарем ради, першим заступником, заступниками міського голови, заступником міського голови – керуючим справами», від 27.05.2011р. № 260 «Про внесення змін в додаток до розпорядження міського голови від 18.03.2011р. № 142» вважати такими, що втратили чинність.
2011 | Переглядів: 362 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою належного виконання рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 1055 від 15.06.2011р. «Про затвердження схеми реконструкції житлового кварталу в межах вулиць С.Крушельницької, Ю.Опільського, За Рудкою, Чехова житлового району «Новий Світ» м. Тернополя»:
1.Створити комісію у складі:
Кібляр В.Л. - начальник відділу земельних ресурсів, голова комісії;
Савечко П.М. - головний спеціаліст відділу реформування житлово-комунального господарства, секретар комісії;
Сисюк А.Г. - депутат Тернопільської міської ради, член комісії (за згодою);
Бурда І.Й. - депутат Тернопільської міської ради, член комісії (за згодою);
Чепіль Д.В. - заступник начальника відділу містобудівного планування управління містобудування та архітектури, член комісії;
Горохівський А.М. - юрисконсульт 1 категорії відділу претензійно - позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення.
2.Комісії до 09.08.2011 року надати пропозиції щодо реалізації рішення виконавчого комітету Тернопільської міської ради № 1055 від 15.06.2011р., зокрема в частині знесення аварійного і малоцінного житлового фонду. 
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 338 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи

На виконання рішень виконавчого комітету Тернопільської міської ради №891 від 25 травня 2011року «Про затвердження Правил розміщення зовнішньої реклами у місті Тернополі», №990 від 18 червня 2010р., №1663 від 30 вересня 2010р. «Про демонтаж самовільно встановлених спеціальних конструкцій для розміщення зовнішньої реклами», та рішень виконкому Тернопільської міської ради про демонтаж самовільно встановлених малих архітектурних форм:
1.Створити робочу групу у складі:
Волков С.Б. - начальник управління муніципальної поліції-голова робочої групи
Шкляр І.М. - інспектор відділу виявлення правопорушень управління муніципальної поліції - секретар робочої групи
Члени групи:
Бояр О.В. - начальник сектору з питань зовнішньої реклами управління стратегічного розвитку міста; 
Денид Є.В. - головний інженер КП «Тернопільська міська шляхово-експлуатаційна дільниця»
Хом’як З.М. - головний інженер КП «Тернопільміськсвітло»;
Ясеновський Б.В. - заступник начальника управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів.
2.Начальнику сектору з питань зовнішньої реклами управління стратегічного розвитку міста Бояру О.В. та заступнику начальника управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів Ясеновському Б.В. подати в управління муніципальної поліції уточнені списки рекламних засобів та малих архітектурних форм, які підлягають законному демонтажу для їх опрацювання в КП «Тернопільміськсвітло» та КП «Тернопільська міська шляхово- експлуатаційна дільниця» на предмет від’єднання їх від електромереж, демонтажу і розміщення для зберігання.
3.До 05.08.2011р. письмово надати звіт про роботу робочої групи.
4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 299 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0