Управління ЖКГ
Понеділок, 06.05.2024, 12:44
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови

2010 [9]
2011 [174]
2012 [1]

У розділі оголошень: 184
Показано оголошень: 41-60
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 9 10 »

Про початок опалювального
сезону в будинках з індивідуальним
газовим опаленням в м. Тернополі

В зв’язку з пониженням середньодобової температури зовнішнього повітря:

1.Дозволити мешканцям міста з 10.10.2011 р. розпочати опалювальний сезон в будинках з індивідуальним газовим опаленням при відсутності лічильників газу.
2.Початок опалювального сезону рахувати з часу зняття пломб на опалювальній системі житлового будинку працівниками ПАТ „Тернопільміськгаз”.
2011 | Переглядів: 375 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про передачу на баланс

З метою утримання та обслуговування в належному технічному стані засобів регулювання дорожнього руху, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради передати, а
комунальному підприємству «Тернопільміськсвітло» прийняти на баланс світлофорний об’єкт на перехресті вулиць Руської – бульвару Т. Шевченка балансовою вартістю 219,372 тис. грн.
2.Прийняття – передачу світлофорного об’єкта , вказаного в п.1 даного розпорядження, оформити відповідними актами.
3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.
2011 | Переглядів: 404 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про організаційні засади надання
адміністративних послуг 

З метою якісного надання адміністративних послуг мешканцям міста, враховуючи лист Тернопільської обласної державної адміністрації від 29.07.2011р. № 06-3929/09-22:

1.Встановити з 10.10.2011р. години прийому громадян у виконавчих органах Тернопільської міської ради, які надають адміністративні послуги населенню до 20.00 год. у будні дні та з 11.00 до 15.00 год. в суботу (за винятком святкових днів):
відділ земельних ресурсів;
управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту та туризму;
відділ державних реєстраторів;
управління стратегічного розвитку;
управління соціальної політики;
управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
управління культури і мистецтв;
управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
відділ квартирного обліку та нерухомості;
служба у справах неповнолітніх та дітей;
відділ реформування житлово-комунального господарства;
управління з питань містобудування та архітектури;
управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів
відділ «Єдиний дозвільний центр»;
управління організаційно-виконавчої роботи.
2.Керівникам виконавчих органів ради, зазначених у п. 1 розпорядження:
2.1.Розробляти щомісячні графіки роботи працівників виконавчих органів ради, відповідно до п.1. розпорядження, передбачаючи робочий день одного працівника виконавчого органу з 11.00 до 20.00 год. у будні дні та надавати працівникам виконавчих органів ради час для відпочинку за відпрацьовані години в суботу у наступний понеділок. 
2.2.Забезпечити прийом заяв щодо надання адміністративних послуг у відповідності до Настанови з якості та інформаційних карток.
3.Заступнику міського голови – керуючому справами О.І. Степанюку щоквартально здійснювати перевірку виконання виконавчими органами ради пп. 1, 2 розпорядження, про результати інформувати міського голову.

4.Начальнику відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації К.В.Калуш оприлюднити дане розпорядження в засобах масової інформації.
2011 | Переглядів: 356 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін до розпоряджень

Враховуючи, що житлово-комунальна галузь не охоплена жодною із громадських рад та звернення громадської ради з питань екології про зміну назви громадської ради, внести наступні зміни до розпоряджень міського голови:

1.В пункт 15. додатку до розпорядження міського голови від 24.12.2010р. №61 "Про громадську раду при Тернопільській міській раді” після слова "екології” доповнити словами "та житлово-комунального господарства”.
2.Пункт 10. додатку до розпорядження міського голови від 15.03.2011р. №130 "Про врегулювання окремих питань діяльності Громадських рад” в графі Громадська рада після слів "З питань екології” доповнити словами "та житлово-комунального господарства”.

2011 | Переглядів: 344 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в розпорядження міського
голови від 24.03.2011р. №164

У зв’язку із кадровими змінами внести зміни в п.2 розпорядження міського голови від 24.03.2011р. №164 ”Про комісію з розгляду питань, пов’язаних з встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення та гарячого водопостачання і відключенням споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання в житловому фонді”:

1.Виключити із складу комісії Михайлишину Тетяну Володимирівну.
2.Члена комісії Михалків Марію Омелянівну визначити секретарем комісії.
2011 | Переглядів: 348 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії по забудові
і землекористуванню

З метою підготовки пропозицій про внесенню доповнень і змін в «Правила використання та забудови території міста Тернополя», а також проектів місцевих нормативних правових актів інших документів, пов`язаних з реалізацією і застосуванням «Правил використання та забудови території міста Тернополя»,

1.Створити комісію у складі:
Камінський Володимир Володимирович - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Фостяк Олег Степанович - заступник начальника управління з питань містобудування та архітектури, начальник відділу містобудівного планування, секретар комісії.
Члени комісії:
Бесага Василь Йосипович - начальник управління з питань містобудування та архітектури;
Кібляр Віктор Леонтійович - начальник відділу земельних ресурсів;
Мединський Володимир Володимитрович - начальник управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Дейнека Юрій Петрович - начальник управління економіки, промисловості та праці;
Болєщук Володимир Михайлович - начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Паничев Володимир Олександрович - головний лікар ДЗ «Тернопільська міська санітарно-епідеміологічна станція» (за згодою);
Печіль Олександр Васильович - начальник управління правового забезпечення міської ради;
Мединський Ігор Григорович - начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
Поворозник Віталій Миколайович - головний державний інспектор з нагляду у сфері пожежної безпеки міста Тернополя;
Гладкий Михайло Петрович - голова постійної комісії міської ради з питань природокористування, приватизації, продажу та оренди землі;
Шило Андрій Йосипович - депутат міської ради;
Грегоращук Андрій Любомирович - депутат міської ради;
Дзюбінський Степан Миколайович - головний архітектор проектів корпорації «Терно-Корс» (за згодою);
Гордій Ігор Романович - директор ПП. НПВП «Вектор» (за згодою);
Пилипчук Юрій Романович - директор ПТ «МАКСИМА» (за згодою);
Данилевич Юрій Миколайович - директор ПП. «Тернопільська будівельна компанія» (за згодою);
2.Комісії розпочати роботу з 28. 09.2011 р.
2011 | Переглядів: 482 | Дата: 10.10.2011 | Коментарі (0)

Про створення консультаційних
пунктів з питань цивільного захисту на
підприємствах, що є виконавцями послуг з
утримання житлових будинків та 
прибудинкової території 

Враховуючи вимоги Закону України „Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, наказу МНС України від 23.04.2001 р. № 97 „Про затвердження порядку здійснення підготовки населення на підприємствах, установах та організаціях до дій при виникненні надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру”, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 06.06.2001 р. за №481/5672, та наказу МНС України від 07.06.2011 р. № 587 „Про затвердження Методичних рекомендацій щодо порядку створення, обладнання та забезпечення функціонування консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах”, розпорядження голови Тернопільської обласної державної адміністрації від 10.08.2011 р. № 618 „Про порядок створення та організацію роботи консультаційних пунктів з питань цивільного захисту при житлово-експлуатаційних організаціях та сільських (селищних) радах”, з метою надання інформації населенню м. Тернополя з питань захисту та дій у надзвичайних ситуаціях: 

1.Управлінню житлово–комунального господарства, благоустрою та екології до 01.10.2011 р. організувати створення консультаційних пунктів щодо дій у надзвичайних ситуаціях на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території.
2.Затвердити Положення про консультаційний пункт з питань цивільного захисту на підприємствах, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території згідно з додатком 1 (додається).
3.Керівникам підприємств, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території своїми наказами:
3.1.Призначити відповідальних за роботу консультаційних пунктів спеціально уповноважених посадових осіб з питань цивільного захисту.
3.2.Передбачити місце для розміщення консультаційних пунктів, які до 01.11.2011 р. обладнати необхідними стендами та укомплектувати навчальними засобами за рахунок підприємств, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території.
3.3.Навчання не зайнятого у сферах виробництва та обслуговування населення здійснювати шляхом забезпечення умов для самостійного вивчення ним матеріалів, посібників, пам’яток, іншого друкованого навчально-інформаційного матеріалу, а при необхідності - отримання індивідуальних консультацій про стан захисту, методи та способи безпеки людей у надзвичайних ситуаціях за місцем проживання. 
3.4.Організувати взаємодію з обласними та міста Тернополя курсами підвищення кваліфікації керівних кадрів та фахівців навчально-методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Тернопільської області щодо надання їх педагогічними працівниками консультаційно-методичної допомоги в розробленні наочних просвітницько-інформаційних матеріалів та організації роботи з консультування населення міста. 
4.Начальнику управління надзвичайних ситуацій Ковалю І.В. надати організаційну допомогу підприємствам, що є виконавцями послуг з утримання житлових будинків та прибудинкової території у створенні та організації роботи навчально-консультаційних пунктів.
5.Контроль за виконанням розпорядження покласти на начальника управління житлово–комунального господарства, благоустрою та екології Болєщука В.М.
2011 | Переглядів: 405 | Дата: 28.09.2011 | Коментарі (0)

Про скликання чотирнадцятої сесії
міської ради 

Керуючись статтями 42 та 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Регламентом Тернопільської міської ради:

1.Скликати чотирнадцяту сесію міської ради 30 вересня 2011 року о 10:00 в залі засідань міської ради.
2.Запропонувати раді розглянути на пленарних засіданнях питання:
2.1.Про внесення змін до рішення міської ради від 05.01.2011 року № 6/4/6 "Про бюджет міста Тернополя на 2011 рік".
2.2.Про внесення змін в Положення про порядок пайової участі замовників у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Тернополя.
2.3.Про внесення доповнень до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011 рік, затвердженого рішенням міської ради від 23.12.2010р. №6/3/5 «Про затвердження плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2011рік».
2.4.Про затвердження частки внесків до статутного капіталу.
2.5.Про приватизацію об’єктів комунальної власності.
2.6.Про повторний продаж на аукціоні об’єкта комунальної власності.
2.7.Про надання нежитлових приміщень комунальної власності в безоплатне користування та продовження терміну безоплатного користування нежитлових приміщень.
2.8.Про затвердження Положення про порядок відчуження основних засобів, що є комунальною власністю міста Тернополя.
2.9.Про усунення порушень у сфері земельного законодавства та містобудування.
2.10.Про створення комунального підприємства «Футбольний клуб «Тернопіль».
2.11.Про внесення змін до договору з Малашовецькою сільською радою, затвердженого рішенням міської ради від 25.06.2011 року № 6/п10/1.
2.12.Про передачу у комунальну власність зовнішніх мереж водопостачання і каналізації.
2.13.Про передачу у спільну приватну власність житлових будинків громадян.
2.14.Про забезпечення діяльності художнього народного театру «Дивосвіт».
2.15.Про інформацію управління освіти і науки щодо діяльності загальноосвітніх навчальних закладів м. Тернополя.
2.16.Про звернення Тернопільської міської ради до Верховної Ради України щодо соціального захисту учасників бойових дій інвалідам війни, ветеранам, чорнобильцям.
2.17.Про внесення змін і доповнень в рішення міської ради та виконавчого комітету, скасування рішень.
2.18.Про вилучення та надання земельних ділянок.
2.19.Про затвердження проектів відведення земельних ділянок.
2.20.Про надання дозволів на розроблення проектів відведення земельних ділянок.
2.21.Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
2.22.Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки в м. Тернополі
2.23.Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки.
2.24.Про надання дозволів на складання проектів відведення земельних ділянок для обслуговування викуплених споруд та їх реконструкції.
2.25.Про продовження договорів оренди земельних ділянок.
2.26.Про продаж права оренди земельних ділянок несільськогосподарського призначення на аукціоні.
2.27.Про укладення договору встановлення суперфіція. 
2.28.Різне.
2011 | Переглядів: 311 | Дата: 28.09.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою додаткового вивчення питання передачі з комунальної власності територіальної громади м. Тернополя у державну власність об’їзної дороги та режиму поетапного використання доріг великогабаритним автотранспортом, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», розпорядженням Кабінету Міністрів України від 11.09.2007р. №735-р «Про передачу проїзної частини автомобільних доріг у державну власність» та на виконання п.2 доручення міської ради №6/9/80 від 20.06.2011р.:

Створити комісію в складі:
Стемковський В.В.  - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - голова комісії;
Болєщук В.М.  - начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології - заступник голови комісії;
Копча Я.О.  - головний інженер відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради секретар комісії;
Члени комісії:
Вітик О.Я.  - начальник відділу технічного нагляду Тернопільської міської ради;
Гнатів М.Я. - начальник служби автомобільних доріг у Тернопільській області (за згодою);
Горохівський А.М. - юрисконсульт І категорії відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення;
Кабанова Н.Ф. - завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Лесів М.Ф. - заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Лило В.Й.  - депутат міської ради, голова постійної комісії з питань містобудування (за згодою);
Мацало О.А. - головний бухгалтер відділу технічного нагляду;
Окаринський М.М.  - депутат міської ради, голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій (за згодою);
Пак В.Й.  - начальник відділу Державної автомобільної інспекції УМВС України в Тернопільській області;
Савечко П.М. - головний спеціаліст відділу реформування житлово-комунального господарства;
Соколовський О.І.  - заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, начальник відділу благоустрою та екології;
Танчук С.О.  - депутат міської ради, голова постійної комісії з питань промисловості, транспорту та зв’язку, енергозабезпечення та енергозбереження (за згодою);
Хромчак Р.О.  - головний спеціаліст-юрисконсульт загального відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
2.До роботи комісії можуть залучатися експерти, радники з правом дорадчого голосу.
3.Результати роботи комісії оформляти матеріалами згідно чинного законодавства.
2011 | Переглядів: 414 | Дата: 20.09.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії щодо списання майна комунальної власності

З метою розгляду звернення КП "Тернопільводоканал” щодо питання списання майна комунальної власності, а саме: приміщення майстерні та кузні за адресою вул. Танцорова, 7, споруди котельні за адресою вул. Об'їзна:
1.Створити комісію у складі:
Лесів М.Ф. – заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – голова комісії.
Федунчик Т. Є. – начальник виробничо-технічного відділу КП "Тернопільводоканал” – секретар комісії;
Члени комісії:
Романів Р. І. – головний інженер КП "Тернопільводоканал”;
Муляр Л. П. – головний бухгалтер КП "Тернопільводоканал”;
Коженівський В. Є. – головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна;
Кабанова Н. Ф. – головний бухгалтер управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Стецик М.В. – старший інженер технагляду по капітальному ремонту та реконструкції житлового фонду.
2.Висновки та пропозиції по результатах роботи комісії подати міському голові до 15.09.2011 р.
2011 | Переглядів: 318 | Дата: 20.09.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

Враховуючи звернення депутата міської ради Фостика Василя Богдановича з метою обстеження стану каналізаційної насосної станції, яка перебуває на балансі ТД НТП ”Промінь”:

1.Затвердити склад комісії, із обстеження стану каналізаційної насосної станції, яка перебуває на балансі ТД НТП ”Промінь” згідно з додатком (додається).
2.Висновки і пропозиції комісії подати на розгляд міському голові в термін до 01.10.2011р.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.
2011 | Переглядів: 340 | Дата: 20.09.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою забезпечення належної звітності перед уповноваженими державними органами та установами, проведення аналізу основних складових дислокації житлового фонду та створення відповідної бази даних, керуючись Наказом державного комітету будівництва, архітектури та житлової політики України від 24.05.2001 №127 «Про затвердження Інструкції про порядок проведення технічної інвентаризації об'єктів нерухомого майна»

1.Створити комісію з інвентаризації житлового фонду м. Тернополя у складі:
Болєщук Володимир Михайлович начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Муца Ганна Михайлівна начальник відділу реформування житлово-комунального господарства, заступник голови комісії;
Ремеза Мар'яна Ігорівна головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії
Члени комісії: 
Гнатюк Остап Васильович директор КП «Міське бюро технічної інвентаризації»;
Дерень Тетяна Михайлівна головний юрисконсульт управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Кузьма Володимир Антонович депутат міської ради (за згодою);
Лужняк Людмила Йосипівна начальник СГІРФО ТМВУМВС в Тернопільській області (за згодою);
Малимін Богдан Мирославович начальник відділу квартирного обліку та нерухомості; 
Мокляк В’ячеслав Іванович начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Пулька Віктор Володимирович начальник відділу ведення Державного реєстру виборців;
Шидлівський Михайло Петрович  директор приватного підприємства «Укрспецінформ» (за згодою)
2.Комісії вказаній в п.1 даного розпорядження, в термін до 30.12.2011р. надати на електронних носіях інвентаризацію житлового фонду м. Тернополя міському голові, згідно додатку 1 (додається).
2011 | Переглядів: 553 | Дата: 20.09.2011 | Коментарі (0)

Про створення мобільної робочої групи
для моніторингу будівництва 
на території міста Тернополя.

З метою моніторингу забудови міста Тернополя та подальшої інформації інспекції державного архітектурно-будівельного контролю в Тернопільській області: 
1.Створити мобільну робочу групу згідно з додатком (додається).
2.Для участі в мобільній робочій групі можуть залучатися забудовники, замовники, власники житлових та громадських будинків і споруд, користувачі, спеціалісти управлінь і комунальних підприємств міської ради.
3.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Камінського.
2011 | Переглядів: 384 | Дата: 02.09.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії з питань 
прийняття відомчого житлового
фонду до комунальної власності міста

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 06 листопада 1995 року № 891 «Про затвердження Положення про порядок передачі в комунальну власність загальнодержавного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або оперативному управлінні підприємств, установ та організацій», Законів України «Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності»», «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку із кадровими змінами:

1.п. 2. розпорядження міського голови від 19.04.2011р. № 206 «Про створення комісії з питань прийняття відомчого житлового фонду до комунальної власності міста» та розпорядження міського голови від 27.05.2011р. № 252 «Про внесення змін в розпорядження міського голови № 206 від 19.04.2011р. «Про створення комісії з питань прийняття відомчого житлового фонду до комунальної власності міста» вважати такими, що втратили чинність.
2.Затвердити склад комісії з питань прийняття відомчого житлового фонду до комунальної власності міста, згідно додатку (додається).
2011 | Переглядів: 339 | Дата: 02.09.2011 | Коментарі (0)

Про заборону куріння

1.Заборонити куріння в приміщеннях міської ради (вул. Листопадова, 5 і 6, бульвар Тараса Шевченка, 1 і 3, вул. Коперника, 1 та вул. М. Лисенка, 8).
2.Керівникам виконавчих органів ради визначити місця для куріння поза межами приміщень, зазначених у п.1 розпорядження.
3.Керівникам виконавчих органів ради забезпечити неухильне дотримання даного розпорядження. 
4.Попередити керівників виконавчих органів ради про персональну відповідальність за виявлення фактів порушення розпорядження.
5.У випадку виявлення факту куріння у невстановленому місці, винних осіб позбавляти місячної премії.
6.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.
2011 | Переглядів: 316 | Дата: 30.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи

3 метою врегулювання питання щодо проведення розрахунків за послуги з централізованого постачання холодної води та водовідведення між КП «Тернопільводоканал» та суб'єктами господарської діяльності, що надають послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій, враховуючи рішення постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій від 20.07.2011р. №27.10:

1.Затвердити склад робочої групи із розгляду питань щодо врегулювання відносин постачальників та споживачів послуг з централізованого постачання холодної води та водовідведення, а саме: між КП "Тернопільводоканал" та суб'єктами господарської діяльності, що надають послуги з утримання житлових будинків та прибудинкових територій, згідно з додатком (додається).
2.Висновки i пропозиції робочої групи в термін до 01.10.2011р надати міському голові. 
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.
2011 | Переглядів: 324 | Дата: 30.08.2011 | Коментарі (0)

Про додаткові заходи щодо святкувань
27-28 серпня 2011р. в паркових зонах міста

1.Визначити відповідальним за стан парків ім. Тараса Шевченка та Національного Відродження під час організації та проведення святкових заходів 27-28 серпня 2011р. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Болєщука В.М.
2.Визначити відповідальними за охорону громадського порядку під час організації святкових заходів 27-28 серпня 2011р. в парку ім. Тараса Шевченка та Національного Відродження начальника Тернопільського міського відділу УМВС України в Тернопільській області Матрифайла А.В. та заступника начальника по роботі з правоохоронними органами відділу внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами Денисовського М.Д.
3.Про виконання п. 2 розпорядження заступнику начальника по роботі з правоохоронними органами відділу внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами Денисовському М.Д. щогодинно інформувати заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бицюру Л.О.
4.Покласти персональну відповідальність за роботу комунальних підприємств та установ під час проведення святкових заходів у парках ім. Тараса Шевченка та Національного Відродження на керівників: начальника КП „Тернопільська міська шляхово-експлуатаційна дільниця” Щирбу Ю.І., начальника КП „Міськшляхрембуд” Малка В.А., директора КП „Об’єднання парків культури і відпочинку м. Тернополя” Липку І.М., головного лікаря Тернопільського міського комунального закладу „Станція швидкої медичної допомоги” Джуса М.Я.
5.Загальну координацію святкових заходів здійснюють:
5.1.у парку ім. Тараса Шевченка – начальник управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму Круть М.М;
5.2.у парку Національного Відродження – головний спеціаліст відділу сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму Ковальська І.Й.
6.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бицюру Л.О.
2011 | Переглядів: 372 | Дата: 25.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою врегулювання ситуації щодо здійснення самочинного перепланування квартир, добудов до житлових будинків:
1.Створити комісію у складі:
Болєщук Володимир Михайлович – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Чурілов Олександр Валерійович – головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії.
Члени комісії:
Бесага Василь Йосипович – начальник управління з питань містобудування та архітектури;
Малимін Богдан Мирославович – начальник відділу квартирного обліку та нерухомості;
Печіль Олександр Васильович – начальник управління правового забезпечення.
2.Комісії до 15.09.2011р. надати висновки і пропозиції міському голові.
2011 | Переглядів: 381 | Дата: 25.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою визначення відповідності встановленої малої архітектурної форми на зупинці «Бульвар Данила Галицького» вимогам чинного законодавства та рішення виконавчого комітету від 28.04.2011р. № 796 «Про затвердження зразка зовнішнього вигляду зупинок громадського транспорту в м. Тернополі:

1.Створити комісію у складі:
Вітик Олег Ярославович – начальник відділу технічного нагляду, голова комісії;
Петровський Ігор Феодосійович – заступник начальника відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії.
Члени комісії:
Вітрук Олег Павлович – заступник начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку – начальник відділу транспорту
Луцик Ігор Олегович – головний спеціаліст відділу земельних ресурсів;
Горєва Галина Мирославівна – завідувач сектору регуляторної політики та підприємництва управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
Чорненький Василь Володимирович – головний юрисконсульт сектору правової експертизи проектів документів управління правового забезпечення.
2.Комісії до 30.08.2011р. надати висновки і пропозиції міському голові.
2011 | Переглядів: 333 | Дата: 25.08.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в розпорядження міського голови від 24.03.2011р. №164

У зв'язку iз кадровими змінами внести зміни в п.2 розпорядження міського голови від 24.03.2011р. №164 «Про комісію з розгляду питань, пов'язаних з встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення та гарячого водопостачання i відключенням споживачів від мереж централізованого опалення i гарячого водопостачання в житловому фонді»:

1.Виключити iз складу комісії Босака Степана Володимировича.
2.Включити до складу комісії Лeciвa Миколу Федоровича – заступника начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, головою комiciї.
2011 | Переглядів: 328 | Дата: 25.08.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0