Управління ЖКГ
Неділя, 19.05.2024, 08:38
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови

2010 [9]
2011 [174]
2012 [1]

У розділі оголошень: 184
Показано оголошень: 81-100
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 9 10 »

Про окремі питання
розгляду звернень

З метою дотримання термінів розгляду звернень фізичних і юридичних осіб: 

На період чергової відпустки заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Бойка Б.Я. (до 06.08.2011р.) визначити, що відповіді на звернення фізичних і юридичних осіб направляються за підписом начальника управління з питань містобудування та архітектури Бесаги В.Й., за підписом начальника відділу земельних ресурсів Кібляра В.Л. без узгодження із заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Стемковського В.В.
2011 | Переглядів: 369 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про затвердження Кодексу
поведінки посадових осіб
Тернопільської міської ради

Відповідно до Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», "Про службу в органах місцевого самоврядування”, "Про засади запобігання і протидії корупції” та наказу Головного управління державної служби України від 04.08.2010р. № 214 "Про затвердження Загальних правилах поведінки держаного службовця” :

1.Затвердити Кодекс поведінки посадових осіб Тернопільської міської ради згідно з додатком (додається).
2.Відділу кадрового забезпечення (В.Стандрет) довести Кодекс поведінки до відома посадових осіб міської ради, її виконавчих органів та забезпечити проведення інформаційно - роз'яснювальної роботи із застосування його норм.
3.Відділу зв’язків з громадськістю та ЗМІ (К.Калуш) забезпечити оприлюднення Кодексу поведінки посадових осіб міської ради на офіційному веб-сайті Тернопільської міської ради.

4.Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами О.Степанюка.
2011 | Переглядів: 339 | Дата: 01.08.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи

Враховуючи численні звернення громадян з приводу невиконання приватними підприємствами, засновником яких виступає Щепановський З.В., зобов’язань за договорами дольової участі та інвестиційними угодами, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Створити робочу групу в складі:
Надал Сергій Віталійович – міський голова, співголова голова робочої групи.
Головач Микола Йосипович – заступник голови ТОДА, співголова голова робочої групи.
Бойко Богдан Ярославович – заступник міського голови, заступник голови робочої групи.
Харченко Володимир Михайлович - заступник начальника управління містобудування та архітектури облдержадміністрації, заступник голови робочої групи.
Цимбаліста Марина Олегівна – головний спеціаліст управління з питань містобудування та архітектури Тернопільської міської ради, секретар робочої групи.
Шенгера Володимир Іванович – в.о. начальника інспекції державного архітектурно-будівельного контролю у Тернопільській області,член робочої групи. 
Печіль Олександр Васильович – начальник управління правового забезпечення Тернопільської міської ради,член робочої групи.
2.Виїзні засідання робочої групи проводити згідно календарного плану (додається).
3.До роботи робочої групи залучати зацікавлених осіб.
4.Робочій групі вивчити обставини, зібрати матеріали, внести пропозиції для врегулювання порушених у зверненнях питань.
5.Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження міського голови № 49 від 20.12.2010р.
2011 | Переглядів: 342 | Дата: 06.07.2011 | Коментарі (0)

Про порядок організації та
здійснення контролю за 
виконанням розпоряджень 
та доручень міського голови

З метою своєчасного виконання розпоряджень та доручень міського голови:

1.Затвердити "Положення про порядок організації та здійснення контролю за виконанням розпоряджень та доручень міського голови” (додається).
2.Контроль за виконанням даного розпорядження покладаю на заступників міського голови, заступника міського голови-керуючого справами.
2011 | Переглядів: 302 | Дата: 06.07.2011 | Коментарі (0)

Про проведення перевірки

1.Відділу внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами з 24.06.2011р. по 01.07.2011р. провести перевірку з питань правомірного використання транспортних засобів та здійснення витрат на відрядження комунальним підприємством «Тернопільводоканал».
2.Довідку про результати перевірки надати міському голові до 06.07.2011р.
2011 | Переглядів: 349 | Дата: 06.07.2011 | Коментарі (0)

Про інформаційні стенди
та інформаційну дошку
Тернопільської міської ради

З метою належного і своєчасного інформування громадськості міста про діяльність Тернопільської міської ради та про загальноміські заходи:

1.Визначити місця розташування інформаційних стендів міської ради згідно з додатком (додається).
2.Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології до 01.07.2011р. вжити заходів щодо усунення недоліків, зазначених в додатку до п.1. розпорядження.
3.Начальнику відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації Калуш К.В. та начальнику управління організаційно-виконавчої роботи Добріковій С.Є. щоп’ятниці до 10.00 год. надавати інформацію директору комунального підприємства Тернопільської міської ради „Парк Загребелля” Фартушняку Ю.А. для розміщення до 17.00 год. на інформаційних стендах.
4.Визначити відповідальним за розміщення інформації на інформаційній дошці за адресою вул. Листопадова, 5 управління організаційно-виконавчої роботи.
5.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.
2011 | Переглядів: 322 | Дата: 30.06.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в розпорядження міського голови 
№ 171 від 29.03.2011р. «Про створення комісії»

З метою оптимізації та покращення роботи комісії по інвентаризації гуртожитків міста та керуючись Законом України „Про місцеве самоврядування в Україні” внести зміни в розпорядження міського голови № 171 від 29.03.2011р. «Про створення комісії»:

1.У п. 1 замість слів «Чернецький О. Ю.- головний спеціаліст планово-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії» читати: «Ремеза М. І.- головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – секретар комісії»
2.Доповнити п. 1 підпунктом 1.1. наступного змісту: «На основі діючого складу комісії і додатково залучених працівників створити 4 групи в кількості 6 –ти чоловік кожна у складі»:
І-група :
Босак С. В. – в. о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – керівник групи;
Дацюк Р. С. –головний спеціаліст відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури - заступник керівника групи;
Ремеза М. І. - головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології - секретар групи.
Члени комісії:
Сиротюк О. В. - спеціаліст 1 категорії відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна;
Поворозник В. М. – заступник начальника Тернопільського міського управління ГУ МНСУ в Тернопільській області ( за згодою);
Гачкевич С. Б. – спеціаліст 1 категорії управління муніципальної поліції;
Представник балансоутримувача гуртожитку в якому комісія проводить інвентаризацію.
ІІ група :
Снітинський В. Є.- головний спеціаліст відділу реформування житлово-комунального господарства – керівник групи;
Дацюк Р. С. –головний спеціаліст відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури - заступник керівника групи;
Коженівський В. Є.- головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна – секретар групи.
Члени комісії:
Вітяк М. М. – інженер відділу нормативно технічної роботи Тернопільського міського управління ГУ МНСУ в Тернопільській області ( за згодою)
Фурман П. А. – заступник начальника, начальник міліції громадської безпеки МВСУ в Тернопільській області ( за згодою);
Представник балансоутримувача гуртожитку в якому комісія проводить інвентаризацію.
ІІІ група :
Савечко П. М.- головний спеціаліст відділу реформування Тернопільської міської ради – керівник групи;
Солоніна М. Я.- головний спеціаліст відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури - заступник керівника групи;
Шиманська Н. Р. – головний спеціаліст сектору приватизації управління обліку та контролю за використанням комунального майна – секретар групи.
Члени комісії:
Дубина В. В. – інспектор відділу державного пожежного нагляду Тернопільського міського управління ГУ МНСУ в Тернопільській області ( за згодою);
Фурман П. А. – заступник начальника, начальник міліції громадської безпеки МВСУ в Тернопільській області ( за згодою);
Представник балансоутримувача гуртожитку в якому комісія проводить інвентаризацію.
ІV група :
Фостяк О. С.- заступник начальника відділу містобудівного планування управління з питань містобудування та архітектури - керівник групи;
Клімчук Микола Андрійович – головний спеціаліст планово-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології - заступник керівника групи;
Сабадаш Н. О.- начальник сектору приватизації - заступник начальника управління обліку та контролю за використанням комунального майна - секретар групи.
Члени комісії:
Мацко П. М.- інспектор відділу державного пожежного нагляду Тернопільського міського управління ГУ МНСУ в Тернопільській області (за згодою);
Фурман П. А. – заступник начальника, начальник міліції громадської безпеки МВСУ в Тернопільській області ( за згодою);
Представник балансоутримувача гуртожитку в якому комісія проводить інвентаризацію.
2011 | Переглядів: 334 | Дата: 24.06.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою усунення порушень Земельного кодексу України, Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про трубопровідний транспорт», «Про благоустрій населених пунктів», що допускаються особами, які здійснюють незаконну торгівлю будівельними матеріалами з автомашин на прилеглих до вулиць Об’їзної та Протасевича територій:

1.Створити комісію у складі:
Камінський В.В. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Стемковський В. В. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, заступник голови комісії;
Копча Я.О.- головний інженер відділу технічного нагляду, секретар комісії;
Вітик О.Я. – начальник відділу технічного нагляду, член комісії; 
Волков С.Б. – начальник управління муніципальної поліції, член комісії;
Гірняк В.М. - заступник начальника управління правового забезпечення – начальник відділу претензійно - позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях, член комісії;
Кібляр В.Л. - начальник відділу земельних ресурсів, член комісії;
Малко В.А. – директор КП «Міськшляхбуд», член комісії;
Пищ І.Я. - начальник підземної служби ПрАТ «Тернопільміськгаз», член комісії (за згодою);
Сновида М.Т. – начальник ВДАІ м. Тернополя, член комісії (за згодою);
Фірман А.М. – начальник служби охорони громадського порядку Тернопільського МВ 
УМВС України в Тернопільській області, член комісії (за згодою);
Хомінець В.П. начальник управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, член 
комісії;
2.Комісії вжити заходів щодо усунення порушень Земельного кодексу України, Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища», «Про трубопровідний транспорт», «Про благоустрій населених пунктів» до 01.07.2011 року.
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 324 | Дата: 24.06.2011 | Коментарі (0)

Про створення тарифної комісії

З метою належної організації та контролю за порядком встановлення цін/тарифів на житлово-комунальні послуги, керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про житлово-комунальні послуги», постановою Кабінету Міністрів України від 20.05.2009р. №529 «Про затвердження Порядку формування тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій і Типового договору про надання послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій»:

1.Створити комісію в складі:
Стемковський В.В. - заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради - голова комісії;
Босак С.В. - в.о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології - заступник голови комісії;
Дейнека Ю.П. - начальник управління економіки, промисловості та праці - заступник голови комісії;
Кравець Н.Ф. - в.о. начальника планово-договірного відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії;
Члени комісії:
Біловус Н.С. - головний експерт Тернопільського обласного територіального відділення антимонопольного комітету України (за згодою);
Гевко Г.О. - директор ПП «Благоустрій» (за згодою);
Гнатенко О.І. - начальник відділу послуг управління у справах захисту прав споживачів у Тернопільській області (за згодою);
Горєва Г.М. - завідувач сектору регуляторної політики управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
Дереворіз М.Є. - директор ПП «Східний масив» (за згодою);
Козіцький Ю.А. - головний спеціаліст відділу представництва у Тернопільській області департаменту регіональної політики Державного комітету України з питань регуляторної політики та підприємництва (за згодою);
Кріль О.А. - заступник начальника інспекції – начальник відділу державної інспекції з контролю за цінами в Тернопільській області (за згодою);
Кузьма В.А. - депутат міської ради, заступник голови постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій (за згодою);
Окаринський М.М. - депутат міської ради, голова постійної комісії з питань житлово-комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій (за згодою);
Савечко П.М. - головний спеціаліст відділу реформування житлово-комунального господарства;
Хромчак Р.О. - головний спеціаліст-юрисконсульт загального відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Шидлівський М.П. - директор ПП «Укрспецінформ» (за згодою).
2.Висновки та пропозиції по результатах роботи комісії подати міському голові.
2011 | Переглядів: 327 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою встановлення наявності майна у комунальних підприємств житлово-експлуатаційних контор №3, №4, №5, №6, №7, №8, №10, №11, №12 та комунального житлово-експлуатаційного підприємства «Вікторія» Тернопільської міської ради, враховуючи рішення Тернопільської міської ради від 05.10.2010р. №5/39/16 «Про ліквідацію комунального підприємства житлово-експлуатаційна контора №7» та від 08.04.2011р. № 6/7/14 «Про ліквідацію комунальних підприємств житлово-експлуатаційних контор №3, №4, №5, №6, №8, №10, №11, №12 та комунального житлово-експлуатаційного підприємства «Вікторія» Тернопільської міської ради», керуючись Законами України «Про місцеве самоврядування в Україні» та «Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом»:

1.Створити комісію у складі:
Босак С.В. – в.о. начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Дерень Т.М. – головний спеціаліст-юрисконсульт загального відділу управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії;
Члени комісії:
Мокляк В.І. – начальник відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Кабанова Н.Ф. – завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності-головний бухгалтер управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Білецький В.І. – заступник начальника відділу земельних ресурсів;
Гнатюк О.В. – директор ТзОВ «Міське бюро технічної інвентаризації»;
Коженівський В.Є. – головний спеціаліст відділу оренди та обліку комунального майна управління обліку та контролю за використанням комунального майна.
2.Комісії, вказаній в п.1 даного розпорядження, в двотижневий термін здійснити необхідні заходи, спрямовані на встановлення наявності майна у вищевказаних комунальних підприємств з оформленням результатів роботи відповідно до вимог чинного законодавства.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 354 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про передачу майна

Керуючись ст.ст. 30, 31 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради передати безоплатно на баланс управління обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради майно, згідно з додатком (додається).
2.Управлінню обліку та контролю за використанням комунального майна Тернопільської міської ради прийняти на баланс майно, зазначене в п.1 цього розпорядження згідно вимог чинного законодавства.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради В.В. Стемковського.
2011 | Переглядів: 323 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про внесення змін в розпорядження
міського голови від 04.01.2011р. № 1,
від 21.01.2011р. № 31, від 01.03.2011р. № 96

Внести зміни до розпоряджень міського голови, а саме:

1.У розпорядженні міського голови від 04.01.2011р. № 1 «Про підвищення якості надання адміністративних послуг населенню виконавчими органами Тернопільської міської ради та впровадження системи управління відповідно до ДСТУ ISO 9001-2001» замість «ДСТУ ISO 9001-2009» і «ДСТУ ISO 9001-2001»читати «ISO 9001».
2.У розпорядженні міського голови від 21.01.2011р. № 31 «Про створення робочої групи по запровадженню в роботі виконавчих органів Тернопільської міської ради системи управління якістю» замість «ДСТУ ISO 9001-2001» читати «ISO 9001».
3.У розпорядженні міського голови від 01.03.2011р. № 96 «Про призначення уповноваженого з питань системи управління якістю» замість «ДСТУ ISO 9001-2008» читати «ISO 9001».


2011 | Переглядів: 314 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісій щодо перевірки стану
зупинок громадського транспорту

З метою встановлення об’єктивної картини щодо зовнішнього вигляду, облаштування, благоустрою, наявності інформаційних стендів з розміщенням розкладу руху транспорту зупинок громадського транспорту та малих архітектурних форм на зупинках:

1.Створити комісію у складі:
Стемковський Владислав Володимирович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, голова комісії;
Мединський Ігор Григорович – начальник управління транспорту, комунікацій та та зв’язку, заступник голови комісії;
Майборода Світлана Василівна – завідувач сектору комунікацій та зв’язку управління транспорту, комунікацій та та зв’язку, секретар комісії.
Члени комісії:
Бойко Богдан Ярославович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
Камінський Володимир Володимирович – заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради;
Хомінець Василь Петрович – начальник управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів;
Кібляр Віктор Леонтійович – начальник відділу земельних ресурсів.
2.Комісії інформувати міського голову про результати роботи щоп’ятниці.
2011 | Переглядів: 334 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про художнє оформлення міста

Відповідно до проекту «Вуличного візуального мистецтва»:

Дозволити АМГО «Фонд розвитку міста Тернополя ім. Володимира Лучаковського» провести в рамках програми «Файне місто Тернопіль» художнє оформлення трансформаторних підстанцій та малих архітектурних форм за згодою власників.
2011 | Переглядів: 306 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи

З метою моніторингу роботи маршрутних автобусів та автобусів соціальних маршрутів на предмет перевезення населення пільгових категорій і пенсіонерів, а також дотримання нових умов договору між Тернопільською міською радою та перевізниками:

1.Створити робочу групу у складі:
Волков С.Б. – начальник управління муніципальної поліції – голова робочої групи
Вітрук О.П. – заступник начальника управління транспорту, комунікацій та зв’язку, секретар робочої групи.
Члени комісії :
Блаженко В.Б. – юрисконсульт відділу транспорту управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
Хоркавий В.В. – головний спеціаліст відділу транспорту управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
Гачкевич С.Б. – спеціаліст 1-ї категорії управління муніципальної поліції;
Костенко П.П. – інспектор відділу виявлення порушень управління муніципальної поліції.
2.Моніторинг провести в період з 10.06.2011р. по 15.06.2011р.
3.Виявлені порушення фіксувати актами, які направити для реагування в управління транспорту, комунікацій та зв’язку.
4.До 17.06.2011р. письмово надати звіт про роботу групи.
5.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою
2011 | Переглядів: 340 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про створення робочої групи з питань
організації безпеки дорожнього руху

Керуючись статтею 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», на виконання розпорядження Президента України від 20.11.2007 року №1121/2007 «Про невідкладні заходи із забезпечення безпеки дорожнього руху», з метою забезпечення безпеки дорожнього руху у місті Тернополі, посилення відповідальності учасників дорожнього руху за додержання правил, норм та стандартів у сфері безпеки дорожнього руху

1.Створити робочу групу з питань організації безпеки дорожнього руху у складі згідно з додатком (додається).
2.Робочій групі в термін до 25.06.2011 року надати міському голові перелік проблемних питань та можливі шляхи їх вирішення.
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 362 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про виділення 
допомоги на поховання 

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 31.01.2007 року № 99 "Про затвердження Порядку надання допомоги на поховання деяких категорій осіб виконавцю волевиявлення померлого або особі, яка зобов’язалася поховати померлого” та рішення виконавчого комітету міської ради від 20.02.2007 року № 191 „Про розмір допомоги на поховання”:

1.Виділити допомогу в розмірі 500 гривень :
2.Фінансовому управлінню профінансувати відділ обліку і фінансового забезпечення.
2011 | Переглядів: 314 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про координацію діяльності
комунальних підприємств, 
установ та організацій 

На виконання рішень міської ради, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні» та у зв’язку з кадровими змінами у міській раді:

1.Розпорядження від 13.12.2010 р. № 27 «Про координацію діяльності комунальних підприємств, установ та організацій» та від 27.05.2011р. № 257 «Про внесення змін у додаток до розпорядження міського голови від 13.12.2010 р. № 27» вважати такими, що втратили чинність.
2.Визначити повноваження заступників міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради, секретаря ради, заступника міського голови – керуючого справами згідно з додатком (додається).
2011 | Переглядів: 317 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про проведення перевірки

1.Відділу внутрішнього контролю та взаємодії з правоохоронними органами з 07.06.2011р. по 06.07.2011р. провести перевірку фінансово-господарської діяльності комунального підприємства «Тернопільське міське шляхово-ремонтно-будівельне підприємство «Міськшляхрембуд» за 2010рік та перший квартал 2011року.
2.Довідку про результати перевірки надати міському голові до 11.07.2011р.
2011 | Переглядів: 352 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Про затвердження положення про порядок
укладання, реєстрації, зберігання договорів
та контроль за їх виконанням у
Тернопільській міській раді

З метою встановлення єдиних вимог до порядку укладення, реєстрації, зберігання договорів та контролю за їх виконанням у Тернопільській міській раді, керуючись Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні”
1.Затвердити Положення про порядок укладання, реєстрації, зберігання договорів та контроль за їх виконанням у Тернопільській міській раді (додається).
2.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами О.І. Степанюка.
2011 | Переглядів: 399 | Дата: 22.06.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0