Управління ЖКГ
Неділя, 19.05.2024, 04:30
Меню сайту
Наше опитування
Яка проблематика потребує найбільшої уваги?
1. Стан доріг
2. Благоустрій
3. Обслуговування та ремонт житла
4. Екологія
5. Водопостачання та водовідведення
6. Теплопостачання
7. Бродячі тварини
8. Вивезення ТПВ
Всього відповідей: 2
Головна » Дошка оголошень » Розпорядження міського голови

2010 [9]
2011 [174]
2012 [1]

У розділі оголошень: 184
Показано оголошень: 121-140
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 10 »

Про порядок виконання підготовчих робіт з рекультивації Малашівського сміттєзвалища

Враховуючи вимогу громади с. Малашівці, висловлену 20.04.2011 р. на загальному зібранні, керуючись Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні»:

1.Встановити з 26.04.2011 р. режим по виконанню підготовчих робіт з рекультивації Малашівського сміттєзвалища в робочі дні з 6.30 до 17.00.
2.Забезпечити використання при виконанні підготовчих робіт з рекультивації Малашівського сміттєзвалища кам’яного відсіву та грунту.
3.Управлінню житлово – комунального господарства, благоустрою та екології забезпечити облаштування об’єкту рекультивації огороджувальною сіткою.
4.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови Ландяка П.Д.
2011 | Переглядів: 362 | Дата: 26.04.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії з питань 
прийняття відомчого житлового
фонду до комунальної власності міста

У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 6 листопада 1996 року № 891 „Про затвердження Положення про порядок передачі в комунальну власність загальнодержавного житлового фонду, що перебував у повному господарському віданні або в оперативному управлінні підприємств, установ та організацій”, Законів України „Про передачу об’єктів права державної та комунальної власності”, „Про місцеве самоврядування в Україні ” та у зв’язку з кадровими змінами:

1.Розпорядження міського голови від 16.12.2010 року № 43 вважати таким, що втратило чинність.2.Затвердити склад комісії з питань прийняття відомчого житлового фонду до комунальної власності міста, згідно додатку (додається).

http://www.rada.te.ua/app/webroot/files/file/dod_19_04_11_№206.doc

2011 | Переглядів: 333 | Дата: 26.04.2011 | Коментарі (0)

Про закінчення опалювального 
сезону в м. Тернополі

В зв’язку з підвищенням середньодобової температури зовнішнього повітря:

1.Дозволити комунальному підприємству теплових мереж "Тернопіль-міськтеплокомуненерго” Тернопільської міської ради та підприємствам, які опалюють житловий фонд міської ради, закінчити з 20 квітня 2011 року опалювальний сезон для всіх споживачів теплової енергії міста.
2.Дозволити комунальному підприємству теплових мереж "Тернопіль-міськтеплокомуненерго” Тернопільської міської ради припинити з 20 квітня 2011 року до початку опалювального сезону 2011-2012 р.р. подачу гарячої води споживачам, які під’єднанні до котельні ТОВ "Поділля-цукор”.
2011 | Переглядів: 350 | Дата: 26.04.2011 | Коментарі (0)

Про закінчення опалювального 
сезону в будинках з індивідуальним
газовим опаленням в м. Тернополі

В зв’язку з підвищенням середньодобової температури зовнішнього повітря:

1.Дозволити ВАТ „Тернопільміськгаз” закінчити з 20 квітня 2011 року опалювальний сезон в будинках з індивідуальним газовим опаленням при відсутності лічильника газу.
2.Починаючи з 20 квітня 2011 року провести опломбування опалювальних приладів.
2011 | Переглядів: 329 | Дата: 26.04.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою об’єктивного вивчення питання розгляду скарг щодо будівництва по вул. Карпенка, 36, та надання пропозицій, враховуючи звернення гр. Островської Л.В. та гр. Петренко О.Б.:

Створити комісію у складі:
Фостяк О.С. – заступник начальника управління з питань містобудування та архітектури – начальник відділу містобудівного планування, голова комісії;
Марценюк О.М. – головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії.
Члени комісії:
Білецький В.І. – заступник начальника відділу земельних ресурсів;
Горохівський А.М. – юрисконсульт І категорії відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення;
Кузьма В.А. – депутат міської ради.
Окаринський М.М. –депутат міської ради від виборчого округу №6;
Соколовський О.І. – заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології – начальник відділу благоустрою та екології;
Комісії надати пропозиції міському голові до 10 травня 2011 року.
2011 | Переглядів: 395 | Дата: 13.04.2011 | Коментарі (0)

Про створення оргкомітету
з підготовки та проведення
святкування "Дня землі”

З метою підготовки та проведення святкування "Дня землі” 25.04.2011р.:

1.Створити оргкомітет з підготовки та проведення святкування "Дня землі”.

2.Затвердити склад оргкомітету з підготовки та проведення святкування "Дня землі”:
Соколовський Олег Іванович – начальник відділу благоустрою та екології управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова оргкомітету; 
Рекуш Антон Миколайович – керівник громадської ради при Тернопільській міській раді з питань екології, заступник голови оргкомітету (за згодою);
Гринчишина Людмила Григорівна – спеціаліст І категорії відділу благоустрою та екології управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар оргкомітету;
Бутин Євген Іванович - начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, член оргкомітету;
Смик Олександр Іванович – начальник управління культури і мистецтв, член оргкомітету;
Круть Микола Миколайович – начальник управління у справах сім’ї, молодіжної політики спорту і туризму, член оргкомітету;
Іванина Ольга Володимирівна – секретар громадської ради при Тернопільській міській раді з питань екології, член оргкомітету (за згодою).
2011 | Переглядів: 388 | Дата: 13.04.2011 | Коментарі (0)

Про призначення громадськими інспекторами
по контролю за роботою громадського транспорту 
в м. Тернополі

У відповідності до розпорядження міського голови від 14.01.2011р. №22 «Про затвердження положення», враховуючи подані заяви щодо призначення громадськими інспекторами за роботою громадського транспорту, з метою сприяння якісного обслуговування пасажирів, а також контролю за наданням послуг з перевезення пасажирів на автобусних маршрутах загального користування в м. Тернополі:

1.Призначити громадськими інспекторами по контролю за роботою громадського транспорту в місті наступних осіб:
Василькевич Мирославу Михайлівну – пенсіонерку;
Сніжка Володимира Михайловича – пенсіонера;
Поліщука Олександра Васильовича – пенсіонера;
Лазарчука Василя Дмитровича – пенсіонера;
Генсьорського Євгена Антоновича – пенсіонера;
Гумен Олександру Василівну – пенсіонерку.
2.Відділу кадрового забезпечення видати терміном на 2 роки посвідчення, що підтверджуватимуть повноваження на роботі громадських інспекторів, зазначених в п.1 даного розпорядження.
3.Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника міського голови з питань економіки В.В.Камінського.


2011 | Переглядів: 340 | Дата: 13.04.2011 | Коментарі (0)

Про скликання сьомої сесії
міської ради 

Керуючись статтями 42 та 46 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні" та Регламентом Тернопільської міської ради:

1.Скликати сьому сесію міської ради 8 квітня 2011 року о 10:00 в залі засідань міської ради.
2.Запропонувати раді розглянути на пленарних засіданнях питання:
2.1.Про внесення змін до рішення міської ради від 5.01.2011р. №6/4/3 «Про місцеві податки і збори».
2.2.Про звільнення від плати за землю КП "Тернопільводоканал».
2.3.Про впорядкування продажу пива, слабоалкогольних та алкогольних напоїв в роздрібній торгівельній мережі міста.
2.4.Про затвердження статуту комунального підприємства «Палац Кіно» Тернопільської міської ради.
2.5.Про Програму підтримки малого підприємництва в м. Тернополі на 2011-2012 роки.
2.6.Звіт про діяльність галузі медицини за 2010рік
2.7.Інформація щодо епідемічної ситуації в місті з приводу захворюваності на грип та ГРВІ в осінньо-зимовий період 2010-2011р.
2.8.Про стан оренди та хід приватизації об’єктів комунальної власності міста за 2010 рік.
2.9.Про затвердження переліку робіт з впорядкування міських кладовищ та місць масових поховань у 2011 році.
2.10.Про внесення змін до Статуту комунального підприємства „Тернопільводоканал”.
2.11.Про ліквідацію комунальних підприємств житлово-експлуатаційних контор №3, №4, №5, №6, №8, №10, №11, №12 та комунального житлово-експлуатаційного підприємства «Вікторія» Тернопільської міської ради.
2.12.Про внесення змін до Статуту комунального підприємства ”Тернопільська міська шляхово-експлуатаційна дільниця”.
2.13.Звіт про виконання Програми поводження з твердими побутовими відходами на 2008 – 2011 роки по м. Тернополю.
2.14.Звіт про діяльність житлово-комунального господарства міста за 2010рік.
2.15.Про передачу житлових будинків у приватну та спільну приватну власність.
2.16.Про затвердження Програми розвитку позашкільної освіти в м. Тернополі.
2.17.Звіт про діяльність галузі освіти за 2010рік.
2.18.Про затвердження річного земельного звіту про наявність земель та розподілу їх по землекористувачах, власниках землі та угіддях станом на 01.01.2011р.
2.19.Про вилучення та надання земельних ділянок.
2.20.Про затвердження проектів відведення земельних ділянок.
2.21.Про затвердження матеріалів вибору земельних ділянок та надання дозволів на розроблення проектів відведення земельних ділянок.
2.22.Про надання дозволу на проведення експертної грошової оцінки земельної ділянки.
2.23.Про внесення змін і доповнень в рішення міської ради та виконавчого комітету, скасування рішень.
2.24.Про надання дозволу на виготовлення технічних документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право власності на земельні ділянки в м. Тернополі
2.25.Про затвердження технічних документацій із землеустрою щодо складання документів, що посвідчують право на земельні ділянки.
2.26.Про надання дозволів на складання проектів відведення земельних ділянок для обслуговування викуплених споруд та їх реконструкції.
2.27.Про продовження договорів оренди земельних ділянок.
2.28.Про передачу в приватну власність та надання в оренду земельних ділянок громадянам.
2.29.Про передачу в спільну приватну власність та надання в оренду земельних ділянок громадянам.
2.30.Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначення на аукціоні.
2.31.Про затвердження переліку земельних ділянок несільськогосподарського призначення, право оренди яких набуватиметься на аукціоні.
2.32.Про погодження місця розміщення об'єктів на земельні ділянки, право оренди яких набуватиметься на аукціоні.
2.33.Про зняття з контролю рішень та протокольних доручень міської ради, перенесення термінів.
2.34.Про внесення змін до рішення міської ради від 5.01.2011р. №6/4/2 «Про план роботи Тернопільської міської ради на 2011 рік».
2.35.Про звернення щодо проекту адміністративно-територіальної реформи.
2.36.Про пайову участь у створенні і розвитку інженерно-транспортної та соціальної інфраструктури м. Тернополя
2.37.Про розгляд протестів прокурора м. Тернополя.
2.38.Різне.
2011 | Переглядів: 386 | Дата: 31.03.2011 | Коментарі (0)

Про комісію з розгляду питань, пов’язаних з 
встановленням індивідуальних (автономних) 
систем опалення та гарячого водопостачання і 
відключенням споживачів від мереж централізованого 
опалення і гарячого водопостачання в житловому фонді

Враховуючи кадрові зміни та з метою забезпечення належної роботи комісії з розгляду питань, пов’язаних з встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення та гарячого водопостачання і відключенням споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання в житловому фонді:

1.Розпорядження міського голови від 13.12.2010р. №29 „Про скасування розпоряджень міського голови №348 від 25.11.2009 р. та №190 від 16.08.2010 р.” вважати таким, що втратило чинність.
2.Затвердити склад комісії з розгляду питань пов’язаних з встановленням індивідуальних (автономних) систем опалення та гарячого водопостачання і відключенням споживачів від мереж централізованого опалення і гарячого водопостачання в житловому фонді:
Босак Степан Володимирович заступник начальника управління житлово- комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії
Окаринський Михайло Михайлович голова постійної комісії міської ради з питань житлово- комунального господарства, екології та надзвичайних ситуацій, заступник голови комісії ( за згодою)
Михайлишина Тетяна Володимирівна завідувач сектором комунальної служби та інженерних мереж управління житлово – комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії
Члени комісії:
Бурда Ірина Йосипівна депутат Тернопільської міської ради (за згодою)
Грубенюк Віталій Мирославович начальник виробничо – технічного відділу КП”Тернопільміськтеплокомуненерго”
Даткун Володимир Володимирович головний інженер ВАТ”Тернопільміськгаз” (за згодою)
Дерень Тетяна Михайлівна головний спеціаліст - юрисконсульт загального відділу управління житлово- комунального господарства, благоустрою та екології
Конопляник Станіслав Олександрович  головний інженер КП”Тернопільміськтеплокомуненерго”
Михалків Марія Омельянівна начальник загального відділу управління житлово- комунального господарства, благоустрою та екології
Карпінський Володимир Михайлович депутат Тернопільської міської ради (за згодою)
Поворозник Віталій Миколайович заступник начальника з питань наглядово-профілактичної діяльності - начальник ВДПН Тернопільського міського управління УМНС ( за згодою)
Романів Роман Іванович головний інженер КП”Тернопільводоканал”
Фостяк Олег Степанович заступник начальника управління з питань містобудування та архітектури - начальник відділу містобудівного планування

2011 | Переглядів: 417 | Дата: 28.03.2011 | Коментарі (0)

Про постійнодіючу комісію
з питань поводження 
з безхазяйними відходами 

На виконання ст. 12 та 21 Закону України «Про відходи», у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 03.08.1998р. №1217 «Про затвердження Порядку виявлення та обліку безхазяйних відходів», з метою запобігання негативного впливу побутових та промислових відходів на навколишнє природне середовище, у зв’язку із кадровими змінами у структурі Тернопільської міської ради:

1.Внести зміни у додаток до розпорядження міського голови від 29.07.2010р. №177 «Про внесення змін у склад постійнодіючої комісії з питань поводження з безхазяйними відходами» та викласти його в новій редакції (додається).
2.Контроль за виконанням розпорядження покласти на першого заступника міського голови П.Д. Ландяка.
2011 | Переглядів: 414 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про регулювання роботи
системи опалення 

З метою раціонального витрачання природного газу, керуючись Законом України "Про енергозбереження” від 01.07.1994р. № 74/94-ВР та розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.12.2005р. № 577-р, відповідно до положень «Правил надання послуг населенню з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затверджених постановою КМ України від 21.07.2005р. № 630, в частині якісних і кількісних показників послуг централізованого опалення: 

1.Дозволити комунальному підприємству теплових мереж «Тернопільміськтеплокомуненерго» Тернопільської міської ради в опалювальний сезон вживати заходи з метою економії теплової енергії:
1.1.здійснювати кількісне регулювання подачі теплової енергії на опалення (регулювання пропусками) в дні з температурою зовнішнього повітря вище +3°С;
1.2.забезпечити дотримання середньої температури в квартирах не менше нормативної.
2.Розпорядження міського голови від 16.10.2006 року № 121 вважати таким, що втратило чинність.
2011 | Переглядів: 407 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про робочу групу щодо створення Західноукраїнського 
логістичного центру у м. Тернополі

На виконання доручення спільної робочої комісії за участю представників Укрзалізниці, Львівської залізниці, Тернопільської обласної ради, Тернопільської облдержадміністрації та Тернопільської міської ради, враховуючи доручення Кабінету Міністрів України від 07.02.2011 р. №4041/1/1-11: 

1.Створити робочу групу щодо реалізації проекту створення Західноукраїнського логістичного центру у м. Тернополі та розроблення техніко-економічного обґрунтування:
Бойко Богдан Ярославович – заступник міського голови з питань містобудування, голова робочої групи;
Камінський Володимир Володимирович - заступник міського голови з питань економіки, заступник голови робочої групи;
Бистра Іннеса Євгенівна – заступник начальника відділу економічного розвитку та промисловості управління економіки, промисловості та праці, секретар робочої групи.
Члени робочої групи:
Остапчук Вікторія Олександрівна - заступник міського голови з фінансових питань;
Стефанський Олег Петрович – директор Тернопільського обласного комунального підприємства «Тернопільавіаавтотранс» (за згодою);
Корчак Тетяна Станіславівна – заступник начальника управління економіки, промисловості та праці - начальник відділу економічного розвитку та промисловості;
Жукевич Степан Володимирович – начальник автовокзалу «Тернопіль» (за згодою);
Мединський Ігор Григорович – начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку;
Кібляр Віктор Леонтійович – начальник відділу земельних ресурсів;
Окаринський Михайло Михайлович – начальник управління стратегічного розвитку міста, депутат міської ради;
Бесага Василь Йосипович – начальник управління з питань містобудування та архітектури;
Михальчук Оксана Юліанівна - головний юрисконсульт відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення;
Попадин Богдан Йосипович – депутат міської ради (за згодою);
Лило Василь Йосипович - депутат міської ради (за згодою).
2.Робочій групі подати пропозиції міському голові в місячний термін.
2011 | Переглядів: 450 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою розгляду заяви гр.Бурлака І.Ф. щодо покращення житлових умов та відселення з будинку за адресою вул.С.Крушельницької,53 та для об’єктивного вивчення обставин:

1.Створити комісію у складі:
Босак Степан Володимирович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Марценюк Оксана Михайлівна – головний спеціаліст відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури, секретар комісії;
Члени комісії:
Горохівський Антон Миколайович – юрисконсульт 1-ї категорії відділу претензійно-позовної роботи та представництва інтересів в судових інстанціях управління правового забезпечення;
П’яла Богдан Петрович - депутат міської ради;
Петровський Ігор Феодосійович – заступник начальника відділу нагляду за об’єктами містобудування управління з питань містобудування та архітектури;
Чурілов Олександр Валерійович – головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології.
2.Комісії надати інформацію про проведену роботу до 18.04.2011 р.
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 347 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про створення комісії

З метою розгляду заяви гр.Піхлик Д.М. щодо незаконного продажу квартири за адресою вул. Генерала М.Тарнавського 14/91 та для об’єктивного вивчення обставин:

1.Створити комісію у складі:
Босак Степан Володимирович – заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, голова комісії;
Дерень Тетяна Михайлівна – головний спеціаліст - юрисконсульт управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, секретар комісії;
Члени комісії:
Мокляк В’ячеслав Іванович – головний спеціаліст відділу житлового господарства управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології;
Печіль Наталія Василівна – головний спеціаліст - юрисконсульт відділу діловодства управління з питань містобудування та архітектури;
Шумило Олег Степанович - депутат міської ради;
Ярош Олег Петрович – завідувач сектору правової експертизи проектів документів управління правового забезпечення.
2.Комісії в тижневий термін провести виїзне засідання на вищезазначений об’єкт з метою ретельного вивчення звернення гр.Піхлик Д.М.
3.Комісії надати інформацію про проведену роботу до 18.04.2011 р.
4.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 377 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про розподіл обов’язків між головою,
секретарем ради, першим заступником, заступниками
міського голови, заступником міського голови -
керуючим справами

1.Затвердити розподіл обов’язків між головою, секретарем ради, першим заступником, заступниками міського голови, заступником міського голови-керуючим справами згідно з додатком (додається).
2.Розпорядження міського голови від 30.11.2010 р. №4 "Про тимчасовий розподіл обов’язків між головою, секретарем ради, першим заступником, заступниками міського голови, заступником міського голови-керуючим справами” – вважати таким, що втратило чинність.
2011 | Переглядів: 404 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про інформування щодо заходів у місті

1.Відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації:
1.1.До 21.03.2011р. представити на затвердження міського голови план проведення прес-конференцій на березень.
1.2.Щомісяця розробляти та до 05 числа подавати на затвердження план проведення прес-конференцій міського голови, заступників міського голови та секретаря ради на поточний місяць.
1.3.Щоденно здійснювати моніторинг публікацій в засобах масової інформації та до 17.00 надавати зведену інформацію міському голові.
1.4.У випадку доцільності інформувати секретаря ради та заступників міського голови та вживати заходів для невідкладного оприлюднення коментарів та відповідей з проблемних питань.
2.Начальникам управління стратегічного розвитку міста, управління надзвичайних ситуацій, управління муніципальної поліції, управління соціальної політики, управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, управління освіти і науки, управління у справах сім’ї, молодіжної політики, спорту і туризму, управління культури і мистецтв, відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення, служби у справах неповнолітніх та дітей, управління економіки, промисловості та праці, управління торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, управління транспорту, комунікацій та зв’язку щотижнево в п’ятницю до 14.00 надавати начальнику відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації К. В. Калуш інформацію про проведені заходи та план заходів на наступний тиждень з зазначенням змісту заходу, дати та місця проведення.
3.Керівникам структурних підрозділів міської ради за 3 дні до проведення заходу інформувати начальника відділу зв’язків з громадськістю та засобами масової інформації К. В. Калуш.
4.Розпорядження міського голови від 15.01.2007р. №10 «Про інформування міського голови» вважати таким, що втратило чинність.
5.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 334 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про запровадження контролю за надходженнями до цільового фонду міського бюджету

З метою щомісячного виконання доведених показників надходжень до спеціального фонду міського бюджету на 2011 рік:

1.Запровадити контроль за надходженнями до цільового фонду міського бюджету.
2.Управлінню житлово-комунального господарства, благоустрою та екології, управлінню транспорту, комунікацій та зв’язку, управлінню торгівлі, побуту та захисту прав споживачів, відділу квартирного обліку та нерухомості щомісячно подавати звіт щодо своєчасного та повного надходження коштів до цільового фонду міського бюджету заступнику міського голови з фінансових питань Остапчук В.О. до 5 числа місяця наступного за звітним.
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 366 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про присвоєння кодів 
структурним підрозділам
та посадовим особам

З метою впорядкування документообігу та розробки номенклатури справ в Тернопільській міській раді:

1.Впровадити присвоєння цифрових кодів для позначення посадових осіб:
- міського голови -01;
- першого заступника міського голови -02;
- заступника міського голови з питань містобудування -03;
- заступника міського голови з гуманітарних питань -04;
- заступника міського голови – керуючого справами -05;
- заступника міського голови з питань економіки -06;
- секретаря ради -07;
- заступника міського голови з фінансових питань -08.
2.Структурним підрозділам міської ради присвоїти коди згідно з додатком (додається).
3.Цифрові коди використовувати при розробці номенклатури справ та здійсненні документообігу.
4.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами О.І.Степанюка.
2011 | Переглядів: 399 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про створення номенклатури справ

З метою створення зведеної номенклатури справ Тернопільської міської ради, єдиної системи формування справ, забезпечення їх обліку, швидкого пошуку документів за змістом і видом та їх відбору для включення до складу Національного архівного фонду:

1.Керівникам структурних підрозділів:
1.1.Провести вивчення документів підпорядкованого структурного підрозділу з усіх питань його діяльності.
1.2.Розробити індивідуальну номенклатуру справ для підпорядкованого структурного підрозділу відповідно до зразка (додаток №1) та відповідно до вимог до складання номенклатури справ (додаток №2).
1.3.Погодити індивідуальну номенклатуру структурного підрозділу на засіданні експертної комісії (далі ЕК) структурного підрозділу. У разі відсутності ЕК структурного підрозділу створити ЕК для погодження індивідуальної номенклатури (зразок протоколу - додаток №3).
1.4.У випадку, якщо у штатному розписі відсутня посада діловода, визначити особу, що відповідатиме за діловодство шляхом покладання на неї відповідних функцій у посадовій інструкції.
1.5.До 07.04.2011р. розробити та погодити номенклатуру справ та надати заступнику міського голови – керуючому справами Степанюку О.І.
2.Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови – керуючого справами Степанюка О.І.


2011 | Переглядів: 375 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Про врегулювання окремих питань
діяльності Громадських рад

З метою вдосконалення діяльності Громадських рад при Тернопільській міській раді:

1.Визначити обов’язковою присутність профільного заступника міського голови та начальника структурного підрозділу міської ради на засіданні Громадської ради відповідно до напрямку.
2.Визначити, що діяльність Громадської ради координує начальник профільного структурного підрозділу (додається).
3.Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
2011 | Переглядів: 355 | Дата: 24.03.2011 | Коментарі (0)

Форма входу
Пошук
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0